لزوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گیوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، محرومیت، کمبود منابع مالی، وضعیت اسفبار اقتصاد و بیکاری و مهاجرت در سطح شهر گیوی باعث شده است که معضلات اجتماعی همچون اعتیاد گیوی را فرا گرفته تا این باغ شهر اردبیل به محل جولانگاه معتادین و فروشندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کوثرخبر,

این درحالی است که نیروی انتظامی کوثر همچون گذشته و بنا به وظیفه ذاتی خود با اقتدار در کمین سوداگران مرگ بوده و با دستگیری آنان امنیت را به اهالی منطقه اهدا کرده است.

,

اما لازم است در راستای مقابله و مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گیرد؛ چرا که دزدی از منازل و به سرقت بردن دیگر اموال شهروندان از باغات و حیاط منازل این مهم را به وضوح ملزم می دارد.

,

بده بستان مواد مخدر در نیمه های شب و اینکه برخی ها از فروش مواد مخدر به نان رسیده و برخی ها از مصرف آن حتی نان هم ندارند بخورند، این بحث را مورد ارزیابی قرار می دهد که حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی مهمترین اصل پویایی یک جامعه بوده و نیاز است که طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این راستا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

,

با این وجود خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند نیروی انتظامی هرگز مجال عرض اندام و قدرت نمایی به سوداگران مرگ را نخواهد داد و با تمام توان در راستای برقراری امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام خواهد کرد.

,

دستگیری سوداگران آثار باستانی، دستگیری 24 قاچاقچی مواد مخدر، دستگیری سه شکارچی متخلف در کوثر و دستگیری سارقان احشام در شهرستان این را نشان می دهد که نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوثر عزم خود را در خصوص احیای حقوق شهرندی و امنیت اجتماعی جزم کرده اند.

, دستگیری سوداگران آثار باستانی،, دستگیری 24 قاچاقچی مواد مخدر،, دستگیری سه شکارچی متخلف در کوثر, و دستگیری سارقان احشام در شهرستان ,

انتهای پیام/

]
شهر گیوی که به عنوان پاکترین شهر استان اردبیل مشهور بود متاسفانه در چند سال اخیر به جولانگاه معتادین تبدیل شده، اعتیاد در کوچه و خیابان این شهر سرک می کشد و امنیت اجتماعی شهروندان و همچنین موقعیت اجتماعی و اقتصادی آنان نیز به خطر افتاده است.