بازدید مدیر ستاد نماز استان فارس از پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر مُهـر، سید حسین ذوالانوار مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس با هیئتی همراه از پالایشگاه گاز پارسیان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر مُهـر,

در این بازدید که حجت‌الاسلام سقاچی قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه و حجت‌الاسلام تقوی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مُهـر حضور داشت، مهندس ابدالی دهدزی مدیرعامل پالایشگاه گاز پارسیان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اقدامات ستاد اقامه نماز پالایشگاه پرداخت و دستاوردهای درخشان پالایشگاه در خصوص فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی را بیان نمود.

,

وی در ادامه به اقدامات و فعالیت‌های متقابل انجام‌شده جهت همکاری و همیاری با ادارات مرتبط شهرستان مُهـر اشاره کرد و افزود: پالایشگاه گاز پارسیان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود اقدامات بسیاری را در جهت اشاعه فرهنگ نماز و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان انجام داده است.

,

در این جلسه ذوالانوار، مدیر ستاد اقامه نماز استان فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور در پالایشگاه پارسیان و دیدار نزدیک با کارکنان تلاشگر این واحد بزرگ صنعتی گفت: فعالیت شما در پالایشگاه پارسیان و در جهت تولید گاز در شرایط سخت آب و هوایی و دور از خانواده بسیار ارزشمند است.

,

وی افزود، کارکنان شرکت پالایش گاز پارسیان به‌عنوان عضوی از وزارت نفت باایمان، همت و تلاش جهاد گونه و با صبر و بصیرت توانسته‌اند دوران تحریم‌های ظالمانه را با سربلندی پشت سر گذاشته و باعث اعتلای نام کشور اسلامی‌مان در جهان شوند.

,

وی در پایان ضمن اشاره به گزارش ارائه‌شده، اقدامات فرهنگی پالایشگاه گاز پارسیان را بسیار ارزنده و قابل‌تقدیر توصیف کرد و افزود: این حجم از فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ، نماز و قرآن به‌جرئت باعث افتخار وزارت نفت و کشور است و امیدواریم باایمان، توکل و همیاری مدیرعامل ارزشی و کلیه کارکنان مؤمن و خداجوی پالایشگاه پارسیان، شاهد موفقیت‌های آینده این پالایشگاه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام سقاچی قائم‌مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: اقدامات فرهنگی پالایشگاه گاز پارسیان را بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر است و این حجم از فعالیت‌ها در حوزه فرهنگ، نماز و قرآن به‌جرئت باعث افتخار وزارت نفت و کشور است .