اگر مسئولان ضعف‌ها را برطرف کنند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در 19 دی سال 1396 در جمع مردم قم فرمودند: این حرکت عظیم منسجم مردمی در مقابل توطئه‌ی دشمن، با این نظم، با این بصیرت، با این شور، با این انگیزه در هیچ جای دنیا نیست؛ و این چهل سال است که ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

 

,

ایشان با اشاره به وجود ضعف در عملکرد مسئولان داخلی کشور، تاکید فرمودند: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند.

,

, ,

ایشان تصریح کردند: بنده میدانم که خدای متعال اراده فرموده است که این ملّت را به متعالی‌ترین درجات برساند و بدانید که ان‌شاءالله ملّت ایران به برکت اسلام، به برکت نظام اسلامی، بدون تردید به عالی‌ترین درجاتِ یک ملّت در حدّواندازه‌ی ملّت ایران خواهد رسید و بدانید که توطئه‌ی دشمن، خرابکاری دشمن، حمله‌ی دشمن، ضربه‌ی دشمن هیچ اثری نخواهد داشت و به معنای واقعیِ کلمه، دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند.

,

انتهای پیام/

]
مقام معظم رهبری با اشاره به وجود ضعف در عملکرد مسئولان داخلی کشور تاکید فرمودند: ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها میتوانند اثر بگذارند، نه آمریکا میتواند هیچ غلطی بکند.