اجرای طرح سنجش ساختار قامتی در مناطق محروم استان مرکزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهین علی‌بخشی سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: اجرای طرح سنجش قامتی و ناهنجاری‌های اسکلتی در روستاهای استان مرکزی آغاز شده است که در اولین گام جامعه ۲۰۰ نفریِ روستاهای «شهسوار» و «امان‌آباد» اراک تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

علی‌بخشی اظهار کرد: طرح مذکور با هدف توانمندسازی زنان و دختران روستایی و حاشیه‌نشین شهر به منظور تقویت ساختار قامتی و حرکتی بانوان و پیشگیری از شیوع ناهنجاری‌های اکتسابی عصبی، عضلانی و اسکلتی، آموزش عادات و الگوهای حرکتی صحیح به دانش آموزان در استان مرکزی اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه این طرح در چند روستا استان مرکزی عملیاتی می‌شود، افزود: در قالب این طرح افراد دارای ناهنجاری‌های اسکلتی به کانون‌های تندرستی و حرکات اصلاحی معرفی می‌شود.

,

سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری کارشناسان ارشد خانم‌ها پرستو قاسمی، بهاره امینی، ریحانه فراهانی و گودرزی در استان مرکزی اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست گروه هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از اجرای طرح سنجش ساختار قامتی و اصلاح ناهنجاری‌های اسکلتی با ورزش، ویژه زنان روستایی و مناطق محروم در استان خبر داد.