تخصیص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از طرف امور شهری استانداری به شهردای بن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار زنگ خبر ،جلسه شورای اداری شهرستان بن و جلسه تقدیر و معارفه شهردار جدید شهر بن  با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری و مسئولین ادارت شهرستان بن در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بن برگزار گردید.

در ابتدای جلسه کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن با تسلیت درگذشت شهادت گونه تمامی خدمه و کارکنان سرنشینان و خدمه کشتی نفت‌کش سانچی  گفت : اینجانب به نمایندگی از مردم ولایت مدار و نوع دوست شهرستان بن، ضایعه‌ی جان باختن  دریادلان آسمانی را در این حادثه‌ی دردناک به تمامی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص خانواده معزز این عزیزان تسلیت و تعزیت و برای جان‌باختگان این حادثه آرزوی غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار زنگ خبر ،,
,
,


,
, ,

وی در ادامه افزود : شهرداری یک نهاد غیر دولتی و خاص محسوب می‌شود ،به این صورت که بخش عمده خواسته های مردی توسط نهاد شهرداری انجام و پیگیری می‌شود با مردم به صورت مستقیم در ارتباط هستند و در طی دوسال گذشته در مجموعه شهرداری شهر بن کارهای خوب و مفید انجام شد و در زمان سرپرستی شهرداری هم ،کارهای خوبی انجام شده است.

اکبریان در این آئین ضمن تقدیر از اقدامات شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید اضافه کرد:شهردار جدید با مشارکت و همراهی شورای اسلامی و مردم و با برنامه ریزی دقیق به منظور پیشبرد اهداف توسعه ای این شهر اقدام کند.

فرماندار شهرستان بن گفت: از سال  92 تا شهریورماه سال 96 ، 59 میلیارد و پنجاه میلیون ریال اعتبارات مستقیم دفتر امور شهری استانداری و دو دستگاه خودرو سنگین به شهرداری بن تحویل داده شده است و چیزی در حدود 7 میلیارد و چهل میلیون ریال قیر در اختیار شهردای بن قرار گرفت.

اکبریان با بیان اینکه این اعتبارات به‌جز اعتبارات شهرستان و متوازن بوده است یادآور شد: در چهار سال گذشته حدود 20 میلیارد ریال نیز از اعتبارات شهرستان و مدیریت بحران به شهرداری تخصیص یافت.

یوسف اسلامی مدیرکل دفتر امور شهری و روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری  هم در ادامه جلسه گفت : در سال 96 مبالغی که به شهرداری های سراسر استان کمک شده است در شهرهای زیر صد هزار نفر در بحث گردشگری نزدیک 500 میلیون تومان ،در بحث پروژه‌های عمرانی 7 میلیارد تومان ،مبالغ واریزی از حساب ارزش‌افزوده استانی حدوداً 35 میلیارد تومان و از طریق سازمان همیاری شهرداری های کشور مبلغ 40میلیارد تومان پرداخت شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,

وی بیان داشت : در مجموعه در 6 ماه ابتدای سال 96 حدود 90 میلیارد تومان به شهرداری های استان کمک شد است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری گفت: شهرداری ها با داشتن برنامه مدون و داشتن یک چشم انداز برای پیشرفت شهر تلاش کرده و توسعه یک شهر با همکاری متقابل بین شهرداری و ادارات امکان پذیر می شود.

یوسف اسلامی ادامه داد: برون سپاری برخی پروژه ها، باعث بالا رفتن کیفیت و نظارت و پایین آمدن هزینه ها می شود.

وی بیان داشت نسبت به توسعه پایدار شهرداری ها نیز هر شهرداری یا دهیاری  که طرح مناسب و خوبی داشته باشد تا مبلغ 2 میلیارد تومان وام کم بهره و دراز مدت می‌توان پرداخت کرد .

حجت الاسلام میرافضلی امام‌جمعه شهرستان بن نیز افزود : امروز خدمات شهرداری کاملاً ملموس و قابل مشاهده و همه مردم می‌بینند که چه خدماتی در سطح شهر در حال انجام است و  تمامی مردم شهر می‌توانند مستقیماً بر کار شهرداری نظارت داشته باشند.

وی ادامه داد : یکسری امورات زیر بنایی در زمان شهردار قبلی انجام شده است که واقع خوب بوده است و الان انتظار داریم که خدمات بیشتر و سرعت در خدمات‌دهی بیشتر شود.

در پایان این مراسم سیروس حاتمی به عنوان شهردار جدید شهر بن معرفی و از زحمات محمود نادری شهردار سابق و سعید امانی سرپرست شهرداری تقدیر به عمل آمد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


,
, ,


سیروس حاتمی پیش از این شهردار نقنه از شهرستان بروجن بود.

انتهای پیام/

,
,
,
]
حدود ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از سال ۹۲ تا ۶ ماه نخست سال ۹۶ از طرف امور شهری استانداری به شهردای بن تخصیص داده شده است