تشدید مبارزه با قاچاق، محوری ترین ماموریت نیروی انتظامی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار ناصر اصلانی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

قاچاق میلیاردی در پیرانشهر کشف شد

, قاچاق میلیاردی در پیرانشهر کشف شد,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف هزار و ۲۴۴ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

,

سردار ناصر اصلانی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند که از سمت پیرانشهر به نقده در حرکت بود، مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، هزار و ۲۴۴ ثوب البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه سواری توقیف و یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است .

,

کشف بیش از ۴۹ هزار قرص غیرمجاز در ارومیه

, کشف بیش از ۴۹ هزار قرص غیرمجاز در ارومیه,

وی ادامه داد: ۴۹ هزار و ۴۷۹ عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در ارومیه کشف شد.

,

سردار اصلانی، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد – ارومیه به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس توقیفی، ۴۹ هزار و ۴۷۹ عدد انواع قرص غیرمجاز به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این راستا یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مقامات قضائی شد.

,

کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق

, کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق,

سردار اصلانی در ادامه سخنان خود از کشف بیش از ۹۹ کیلوگرم نقره قاچاق، به ارزش ۲ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

,

وی گفت: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از ارومیه به تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را توقیف کردند.

,

سردار اصلانی با بیان اینکه در بازرسی از وسایل یکی از مسافران، ۹۹ کیلو و ۳۵ گرم نقره قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.

,

محل دپوی موادمحترقه در سلماس لو رفت

, محل دپوی موادمحترقه در سلماس لو رفت,

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی، از کشف ۳۶ هزار عدد موادمحترقه و ۱۵ هزار قاب پلاستیکی مواد محترقه به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در سلماس خبر داد.

,

سرهنگ علی ابراهیمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در سلماس، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

,

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل، ۳۶ هزار عدد انواع موادمحترقه و ۱۵ هزار قاب پلاستیکی موادمحترقه کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

,

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان گفت: متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا است.