سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده افتتاح شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، شمس الدین تبریزچی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر در جلسه افتتاحیه سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده گفت: هر مکانی که در راستای پرورش نیروهای انقلابی و ورزشی بازگشایی شود و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کند مهم و ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: این شهرستان در طول دهه های گذشته توسعه چشم گیری یافته است اما متاسفانه هنوز اماکن ورزشی شهرستان جوابگوی نیاز شهرستان نیست و به شدت نیاز به افزایش و توسعه اماکن ورزشی هستیم لذا هر فرد، دستگاه و نهادی که برای توسعه اماکن ورزشی گام بردارد با جان و دل از آنان استقبال و حمایت می‌کنیم.

,

 

,

میر حسین موسوی مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان در این جلسه گفت: این سالن با تمام امکانات سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویش‌های بهداشتی استاندارد راه اندازی شده که با حداقل هزینه به مربیان ورزشی و ورزشکاران واگذار می‌شود.

,

 

,

وی تاکید کرد: در امر ورزش توجه به مسائل فرهنگی بالاتر از آموزش و ورزش است که لازم است ورزش‌های رزمی با فرهنگ همراه شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته و نیروهای مومن و انقلابی تربیت شود.

,

 

,

موسوی در پایان با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی در بین ورزشکاران امری ضروری است گفت: مربیان جهادگران عرصه ورزش هستند و فعالیت در این عرصه هیچ گونه منافع مالی برای آن‌ها ندارد و تنها براساس علایق شخصی خود در این حوزه ورزشی حضور یافته اند.

,

 

,

در پایان این جلسه سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده به دست پیشکسوتان ورزش رزمی شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
با حضور روسای هیئت‌های رزمی شهرستان مشگین‌شهر سالن مدرسه هنرهای رزمی شهید امیر علی مستعلیزاده افتتاح شد.