افتتاح دفتر مشاوره همگانی شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر شهر بهار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمشیدی در گفتگو با خبرنگاربهارانه، گفت: در این دفتر مشاوره همگانی و به طور رایگان در حوزه های مختلفی همچون سلامت اجتماعی ، خانواده، حقوقی و قضایی، کارآفرینی، بهداشت و درمان و مشاوره تربیتی پذیرای آحاد مردم شهرستان بهار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جمشیدی ادامه داد: این مرکز ساعات بعدازظهر دایر بوده و مشاوران و کارشناسان از ارگان هایی همچون دادگستری، بهزیستی، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی در آن حضور داشته و طبق برنامه ریزی هر روز یکی از این کارشناسان در دفتر حضور خواهند داشت.

,

وی زمان افتتاحیه این دفتر را روز سه شنبه 27 دی ماه و همزمان با حضور مسئولین در این مکان همزمان با برگزاری شورای فرهنگ عمومی در این مسجد بیان کرد و گفت: این دفتر فردا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح خواهد شد.

,

جمشیدی ضمن تشکر از شرکت مخابرات برای در اختیار قرار دادن شماره تماس و خط تلفن ، شماره تماس این دفتر را 34500335 بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از افتتاح دفتر مشاوره همگانی شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر شهر بهار خبر داد.