واریز یارانه مددجویان استان زنجان به صندوق امداد ولایت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; هدایت صفری امروز جلسه شورای مدیران در شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه رسالت خدمت رسانی اثربخش ، بی منت و هدفمند به خانوارهای مددجویی تحت حمایت است، اظهار کرد: داشتن تفکر ارزشی ، بسیجی و انقلابی و فعالیت جهادی در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد از شاخص های مهم امدادگری در این نهاد مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه زمینه ساز ارائه خدمات هدفمند و اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد شناسایی صحیح نیازهای گروههای مختلف مددجویی است، افزود: فعالیت کارگزاران محرومیت زدایی در کمیته امداد باید به سمتی هدایت شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در جامعه بهترین و موثرین خدمت به مددجویان ارائه شود.

,

صفری یکی از بسترهای مورد نیاز در حوزه رسیدگی اثربخش به جامعه هدف کمیته امداد را تبیین نیازهای گروههای مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد در جامعه است، ادامه داد : تلاش می کنیم با گفتمان سازی در حوزه کمک به نیازمندان در جامعه دغدغه سازمانی در کمیته امداد را به دغدغه همگانی در جامعه تبدیل کنیم .

,

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و تفقد و دلجویی ازآنها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاهها باید در اولویت کارها قرار گیرد، گفت: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح الجنه در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آنها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به فراهم شدن زمینه پرداخت یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی ، از این ماه یارانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برای همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در صندوق امداد ولایت این استان حساب بانکی افتتاح شده است، افزود: خدمات بانکی صندوق امداد ولایت با پشتیبانی بانک ملی انجام شده و برای24348فقره حساب افتتاح شده نزد این صندوق کارت بانکی عضو شبکه شتاب صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با فراهم شدن بسترهای لازم برای واریز گروهی، یارانه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از طریق صندوق امداد ولایت واریز می‌شود.