دشمنان از ایجاد دسیسه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از آفتاب ری، آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری امروز در جلسه تهذیبی-تربیتی طلاب با اشاره به فیلم پخش شده اخیر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اینترنتی درباره "جلسه مجلس خبرگان رهبری در خردادماه 1368"، اظهار داشت: دشمنان هیچگاه در ایجاد دسیسه و توطئه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنان با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، روشنگری مراجع معظم تقلید و علما، بصیرت روحانیون و حضور مستمر مردم در عرصه های انقلابی و مردمی، خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری,

وی تصریح کرد: انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان "رهبر انقلاب اسلامی" مورد تایید همه مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه علمیه بوده است. 

کارشناس حوزه دین و فرهنگ، ادامه داد: دشمنان بدانند که اقدامات آنان مانند آتش زدن و تخریب مساجد و حسینیه ها و کشتن مردم، نمی تواند موجب دوری مردم از ولایت فقیه شود، بلکه این دشمنی ها حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را نزد مردم، عزیزتر و محبوب تر می کند.

,
,
,

موسس حوزه علمیه امام حسین(ع) شهر ری با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت و کشور، آسیبی نرسد"، خاطرنشان کرد: همانطور که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرده بود؛ مقام معظم رهبری مورد تایید و علاقه امام خمینی(ره) بودند، بنابراین پخش فیلمی درباره نحوه انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سال 1368 به عنوان رهبر انقلاب، هیچ خللی در شان و مقام ولایت فقاهت ایشان وارد نیاورده است. 

حسینی مازندرانی در ادامه با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنانمان در حادثه تلخ و جانسوز "نفتکش سانچی" گفت: گاهی بروز چنین حوادثی، ناگزیر و خارج از اراده مردم است، بنابراین باید همواره تسلیم قضای الهی بود و به خداوند توکل کرد.

وی بیان کرد: بروز حوادثی مانند فروریختن ساختمان پلاسکو در سال 95، زمین لرزه اخیر در غرب کشور و حادثه نفتکش سانچی، تذکری به ما است تا یادمان باشد دنیا محل گذر است و تنها کسانی که اهل تقوی، ایمان و اخلاص باشند و جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) را دنبال می کنند، در دنیا و آخرت، موفق خواهند بود.

مفسر قرآن کریم ادامه داد: مسئولان کشور بکوشند تا چنین مشکلاتی برای جوانان زحمتکشی مانند آتشنشانان و خدمه نفتکش ها، پیش نیاید. مسئولان همچنین برای کاهش آلام و رنج های آسیب دیدگان و همچنین رفع تورم و گرانی ها تلاش کنند.

مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) اظهار داشت: انسان متدین و باتقوی با مشاهده وقوع حوادث تلخی مانند زمین لرزه، بیش از گذشته به یاد خدا می افتد و بیشتر به فکر بررسی اعمال خود می افتد.

حسینی مازندرانی در ادامه با اشاره به طرح برخی اختلاس ها و سواستفاده ها از سوی مدیران شهری تهران در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مردمی که دچار مشکلات اقتصادی فراوانی هستند و برخی از فرزندان آنان بیکار هستند، با اطلاع از این دزدی ها و اختلاس ها، از دست مسئولان کشور، دلخور و ناراحت می شوند. چنین دزدی ها و حقوق های نجومی زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان اینکه گاهی با مشاهده وضعیت اخلاقی و تحصیلی طلاب، از شدت ناراحتی، اشک می ریزد و تاسف بسیار می خورد، اظهار کرد: مراجع معظم تقلید و علمای بزرگوار با تحمل مشکلات مالی بسیار و با اتکا به خداوند متعال و توسل به اهل بیت(ع)، به مقامات عالی معنوی و عرفانی دست یافته اند.

استاد اخلاق اضافه کرد: طلاب به عنوان شاگردان امام صادق(ع) و سربازان امام زمان(عج) باید باتقوی و اهل تحصیل، پژوهش، مطالعه و مباحثه باشند. نماینده مراجع معظم تقلید گفتند: رفتار و گفتار طلاب باید در مسیر رضایت امام زمان(عج) باشد، هرچند برخی طلاب، با اقدامات و کارهای خود، دل حضرت مهدی(عج) را به درد می آورند.

مسئول حوزه علمیه با انتقاد از برخی مسئولان که به دنبال تخریب مسئولان پیشین کشور هستند، خاطرنشان کرد: امام صادق(ع) فرمودند " هر که به ضرر مومن، مطلبی بگوید و قصدش، ریختن آبروی مردم باشد و اینکه او را از چشم مردم بیاندازد، خداوند او را از دوستی خود دور می داند؛ و شیطان هم او را از خود می راند و می گوید، او را نمی پذیرم"(اصول کافی، جلد چهارم، صفحه 62). انسان چقدر می تواند بدبخت باشد که شیطان هم او را از خود دور کند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ 

]
مسئول حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری گفت: دشمنان هیچگاه در ایجاد توطئه برای ضربه زدن به نظام اسلامی دست برنمی دارند و تمام نقشه های آنان با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، خنثی شده است.