احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر اخوان در گفتگو با خبرنگار املش ما از احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله گاز در ییلاقات شهرستان املش خبر داد و گفت: این پروژه از شهریورماه امسال آغاز شده و پیشبینی می شود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد باقر اخوان در گفتگو با خبرنگار,  املش ما ,  املش ما ,  املش ما , از احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله گاز در ییلاقات شهرستان املش خبر داد و گفت: این پروژه از شهریورماه امسال آغاز شده و پیشبینی می شود تا پایان سال ۹۷ به پایان برسد.,

 

,

وی با بیان اینکه  ۱۲/۵میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به ۱۴ روستای بخش رانکوه تخصیص یافته، افزود: زمین ایجاد ۶ ایستگاه تقلیل فشار در این منطقه تحصیل و در مرحله خریداری است.

,

 

,

رئیس اداره گاز شهرستان املش خاطرنشان کرد: به غیر از چند روستای بخش جلگه ای شهرستان املش که بدلیل رانشی امکان گازرسانی فراهم نبوده است ، تمام روستاها از نعمت گاز برخوردار شده اند.

,

 

,

گفتنی است اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی یک ماه پیش با حضور در دهستان سمام از روند انتقال گاز به ۱۴ روستای بخش رانکوه شهرستان املش بازدید کرده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره گاز شهرستان املش از احداث ۳۶ کیلومتر خط انتقال گاز به ییلاقات املش خبرداد