تقدیر معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان از اعضای شورای شهر سنندج
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، تغییر معاون سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان در ماه‌های اخیر موجب شده تا وی دیدارهایی با برخی از مسئولان و دستگاه‌هایی دولتی و مردمی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

دوران آشناگر، معاون سیاسی کار استانداری موجب شده بود تا فضای کاری و سیاسی استان کُردستان به گونه‌ای رقم بخورد تا هیچکدام از مسئولین از ترس تغییر توسط آشناگر و هم‌تیمی‌هایش جرات حرف زدن نداشته باشند.

,

 

,

پس از آمدن حسین خوش اقبال، معاون جدید سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان، گویا این رویه تغییر داشته و مسئولین با خیالی آسوده‌تر به سراغ معاونت مهم و تاثیر گذار استاندار می‌روند.

,

 

,

در آخرین دیدارها، اعضای شورای شهر سنندج با خوش اقبال دیدار داشته و به نوعی با وی از نزدیک حرف‌های دل خود! را زده‌اند.

,

 

,

معاون سیاسی – امنیتی استانداری کُردستان در این دیدار اعضای شورای شهر سنندج را فنی و خوب خطاب کرده و گفته که انتخاب فردی فنی و باتجربه به‌عنوان شهردار ترکیب بسیار خوبی است که از این ترکیب منسجم و هماهنگ اقدامات و فعالیت‌های چشمگیری انتظار داریم.

,

 

,

, ,

 

,

جلال شریعتی، رئیس شورای شهر سنندج نیز در این دیدار با دفاع از انتخاب صیدی به عنوان شهردار سنندج گفته که انتخاب شهردار از بین گزینه‌های متعدد و سرشناس و باتجربه صورت گرفت و در این مدت نیز شاهد اجرای اقدامات مناسبی از سوی شهردار بوده‌ایم.

,

 

,

این سخنان در حالی در بین مسئولین ردوبدل می‌شود که مخالف علنی و سرسختانه برخی از اعضای دور چهارم و پنجم شورای شهر سنندج با کامیاب شادمان شهردار بومی و منوچهر فخری شهردار غیربومی مشهود بود که یکی را متهم به کم‌کاری و دومی را متهم به غیربومی بوده کردند.

,

 

,

حال شهردار فعلی که به گفته آقای معاون سیاسی – امنیتی فردی فنی و خوب است، باید بتواند تحول عظیمی که فخری در شهرداری و شهر ایجاد کرد را ادامه دهد چرا که وی منتخب و دوست نزدیک اعضای شورای شهر است و یقینا در آینده هرگونه بهانه تراشی از سوی اعضای شورای شهر در مورد عملکرد صیدی مورد قبول افکار عمومی نخواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
خوش اقبال، معاون سیاسی امنیتی استانداری کُردستان در دیدار اعضای شورای شهر با وی، آنها را مجموعه‌ای فنی خطاب کرده است.