«ایموجی» اولین فیلمی که بعد از 35 سال در عربستان سعودی به نمایش گذاشته شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛سال گذشته عربستان سعودی اعلام کرد که بعد از 35 سال تحریم در فیلم های سینمایی بالاخره به آن پایان میدهند و این به دلیل فشارهای پادشاه جوان کشور محمد بن سلمان است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

تئاتر در طول سال های 1980 به دنبال موج انسانی خیلی محتاط از بین رفته بود و دلیل آن فشارهایی بود که به وسیله ی روحانیون عربستان سعودی با دیدن فیلم وسترن و گناهکار دانستن آن به وجود آمده بود.

,

سعودی بعد از برداشتن تحریم اولین نمایش عمومی را به دست گرفته است که احتمالا بیشترین گناهکاران تولید و به وسیله ی هالیوود فیلم ایموجی ساخته شد .

,

بله قابل ذکر نیست که اینکار با صحبت کردن بسیار جیمز کوردن و بازیگران ایموجی یکی از بدترین بررسی های مطالب و مسائل در سال 2017 بود.

,

سلطان الوتایبی با دیدن فیلم ایموجی در صحنه نظر خود را اعلام کرد ، رویترز گفت : بسیار خوب است که سبب شادی بیشتر و عوض شدن روحیه ی مخاطب و یک نوع سرگرمی در آخر هفته است . این گامی است که خیلی دیر برداشته شد ولی خدا را شکر که این اتفاق افتاد . آن کاپیتان آندرپنتس این فیلم را دیده بود .

,

مقامات سعودی امید دارند که حداقل 300 سینما با 2000 نمایش در کشور در سال 2030 وجود خواهد داشت.

,

منبع: ایندیپندنت/ 16 ژانویه

, ایندیپندنت,

 

,

انتهای پیام/

]
سال گذشته عربستان سعودی اعلام کرد که بعد از 35 سال تحریم در فیلم های سینمایی بالاخره به آن پایان میدهند و این به دلیل فشارهای پادشاه جوان کشور محمد بن سلمان است .