مراسم اختتامیه جشنواره شکوه شکیبایی زنجان برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: طبق تقویم فراخوان، پنج دی‌ماه به عنوان آخرین مهلت شرکت در جشنواره شکوه شکیبایی تعیین شده بودو

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه ١٨ دی‌ماه نتایج این جشنواره اعلام شد، خاطرنشان کرد: به همین مناسبت مراسم اختتامیه این جشنواره روز یکشنبه یکم بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

,

این مسئول با اشاره به اینکه با اضافه شدن بخش هنری به جشنواره امسال شکوه شکیبایی،ادامه داد: این جشنواره امسال در دو بخش فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

,

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتاب آثار منتخب جشنواره سال گذشته نیز در دست چاپ است،ادامه داد:بخش فرهنگی این جشنواره در قالب شعر، داستان و دلنوشته(فارسی و ترکی) و بخش هنری نیز در قالب نقاشی‌خط است.

,

قاسمی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور حسینی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی برگزار می شود.

,

وی افزود: گرامی ‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار بر‌تر فرهنگی هنری در زمینة سیره، شخصیت و معارف حضرت زینب (س) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار از دیگر برنامه های این جشنواره محسوب می شود.

,

این مسئول با اشاره به تجلیل از نفرات اول تا سوم هر بخش در اختتامیه، گفت: مقامات استانی از جمله استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم حضور دارند.

,

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مقاماتی برای شرکت در این جشنواره دعوت شده اند.

,

قاسمی بیان داشت: برنامه مشاعره امسال به عنوان برنامه جانبی این جشنواره حذف شده است.

,

وی از دریافت ١٥٠ اثر توسط دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی حضرت زینب(س) شکوه شکیبایی خبر داد و گفت: آثار برگزیده معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روز یکشنبه مراسم اختتامیه جشنواره شکوه شکیبایی زنجان برگزار می شود.