برخی دولت مردان فقط نقد را برای دیگران می دانند نه برای خودشان
[

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: قطعا جشنواره های مختلف بر روی رسانه های مکتوب می توانند اثر مطلوبی را بر نوع تولیدات،کیفیت و کمیت آن ها در رسانه های مختلف داشته باشند. این کمیت و کیفیت به دلیل حمایت از آثاری است که در حوزه های مورد نظر جشنواره ها انجام می شود.

, مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قطعا جشنواره های مختلف بر روی رسانه های مکتوب می توانند اثر مطلوبی را بر نوع تولیدات،کیفیت و کمیت آن ها در رسانه های مختلف داشته باشند. این کمیت و کیفیت به دلیل حمایت از آثاری است که در حوزه های مورد نظر جشنواره ها انجام می شود. ,

بصیری در ادامه افزود:تاکید ما بر این است که بتوانیم رویکرد خبرنگاران کشورمان را به رویکردی مسالمت آمیز فارغ از جنجال و توجه به مسائل اساسی و مشکلات اولویت دار کشور جلب کنیم. امیدواریم که جشنواره بتواند گام هایی در این راستا بردارد.

, تاکید ما بر این است که بتوانیم رویکرد خبرنگاران کشورمان را به رویکردی مسالمت آمیز فارغ از جنجال و توجه به مسائل اساسی و مشکلات اولویت دار کشور جلب کنیم. امیدواریم که جشنواره بتواند گام هایی در این راستا بردارد.,

 بصیری در پایان خاطر نشان کرد: برخی از دولت مردان متاسفانه نقد را فقط برای دیگران می دانند نه برای خودشان، برخی دست به بعضی فرافکنی ها می زنند تا مردم متوجه عملکرد آن ها نباشند،این عملکرد رسانه ای مناسبی نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: برخی از دولت مردان متاسفانه نقد را فقط برای دیگران می دانند نه برای خودشان، برخی دست به بعضی فرافکنی ها می زنند تا مردم متوجه عملکرد آن ها نباشند،این عملکرد رسانه ای مناسبی نیست.