آخرین خبر از فیلم بهروز شعیبی در جشنواره فجر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  طبق گزارش رسیده، این فیلم که قرار است سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، هم اکنون در آخرین مراحل فنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طراحی لوگو و موشن گرافی "دارکوب" برعهده کارگاه طراحی سه در چهار است که پیش از این تهیه و تولید اقلام تبلیغاتی فیلم سینمایی "سیانور" را نیز به عهده داشتند.
,
,

مهناز افشار، سارا بهرامی، جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر، طوفان مهردادیان، نگار عابدی، شادی کرم‌رودی، ثریا حلی، آتیه جاوید، علیرضا کی‌منش، ندا عقیقی و امین حیایی بازیگران فیلم هستند که هر کدام نقش‌های متفاوتی را در "دارکوب" ایفا کرده‌اند. "
,
,

در خلاصه داستان این فیلم آمده: هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی عزیزت تصمیم گرفته تنها باشه. تو از دیدنش، از شنیدن صداش لذت می‌بری، اما اون در‌ها رو بسته و تنهایی رو جای تو انتخاب کرده… هیچ چیز سخت‌تر از اون نیست که ببینی تنها شدی. عزیزانت رو می‌بینی و دوستشون داری، ولی همه تو رو انکار می‌کنن. در‌ها رو به روت بستن و تو تنها شدی. تنهایی باتلاقه…»
"دارکوب" محصول موسسه سیمای مهر به تهیه کنندگی سید محمود رضوی است.
,
,
,
 
,
منبع: ایسنا
,
 
,
انتهای پیام/
]
لوگو فیلم سینمایی "دارکوب" سومین ساخته بلند سینمایی بهروز شعیبی که قرار است در جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش دربیاید، رونمایی شد.