امیدوارم آن کسانی که حرفی می زنند خودشان نیز به حرفشان عمل کنند
[

دکتر علیرضا زاکانی مسئول دبیر خانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: جشنواره ابوذر از یک سو جنبه بازتاب خدمات و زحماتی را داشت که رسانه ها و خبرنگاران می کشند. از این حیث باید از آنها تقدیر کرد، هرچند قابل قیاس با زحمات آنان نیست. از طرفی دیگر یک جهت دهنده ای است به خبرنگاران و رسانه ها برای اولویت هایی  که در گذشته بررسی کرده اند و بتوانند این جهت دادگی را به مسئولین کشور منتقل کنند تا بتوانند زوایا و ابعاد ماجرا را واکاوی کنند. جشنواره ابوذر به نوعی نگاهی به آینده بود که یک رسالت جدید و یک تلاش مضاعفی صورت بگیرد که انشالله رسانه ها بتوانند به اولویت ها و فوریت های جامعه بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

زاکانی در مورد دعوت دولت مردان از رسانه ها به نقد دولت گفت: مقام حرف با مقام عمل خیلی تفاوت دارد. امیدوارم آن کسانی که حرفی می زنند خودشان نیز به حرفشان عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
دکتر علیرضا زاکانی مسئول دبیر خانه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: جشنواره ابوذر یک جنبه بازتاب خدمات و زحماتی را داشت که رسانه ها و خبرنگاران می کشند که به یک نوعی تقدیر بود هرچند قابل قیاس با زحمات آنان نیست.