جوانان ایران با شکست مقابل میزبان حذف شدند
[

به گزارششبکه اطلاع رسانی دانا، در ادامه یازدهمین دوره مسابقات بسکتبال جوانان جهان و در سومین روز که در شهر پراگ جمهوری ک در جریان است، تیم ملی جوانان ایران مقابل میزبان مسابقات به میدان رفت که در پایان با حساب 60 بر 50 نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

ملی‌پوشان کشورمان در کوارتر اول بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند و 20 بر 9 شکست خوردند.

,

شاگردان مهران حاتمی در کوارتر دوم تا حدودی بر توپ و میدان مسلط شدند و با عملکرد بهتر خود فاصله را کمتر کردند تا اینکه حساب کار در پایان 12 بر 12 مساوی شد تا نیمه نخست 32 بر 21 به سود میزبان خاتمه یابد.

,

در نیمه دوم و کوارتر سوم چک‌ها نخستین امتیاز را با پرتابی 3 امتیازی کسب کردند و در حالی که 3 دقیقه و 30 ثانیه گذشته بود تیم میزبان 5 امتیاز دیگر را کسب کرد و حساب کار 38 بر 21 شد.

,

در ادامه کار بازی متعادل شد و 2 تیم یکی پس از دیگری امتیاز کسب کردند، اما در نهایت تیم چک 10 بر 8 به برتری رسید.

,

کوارتر چهارم، بازی پایاپای پیش رفت و هیچ تیمی نسبت به یکدیگر برتری نداشت، اما تیم ملی چک با امتیازهایی که در نیمه اول ذخیره کرده بود همچنان از ایران پیش بود و با وجود شکست 21 بر 18 در این کوارتر در مجموع 60 بر 50 پیروز شد و به عنوان تیم سوم راهی دور بعد شد.

,

چک در 2 بازی قبلی خود مقابل آرژانتین و لیتوانی نتیجه را واگذار کرده بود.

,

با این نتیجه تیم ملی جوانان کشورمان با 2 باخت و یک برد از مرحله گروهی نتوانست صعود کند و باید برای رسیدن به یکی از مقام‌های 12 تا 16 رقابت کند.

,

ملی‌پوشان کشورمان در بازی اول آرژانتین را 84 بر 73 شکست دادند و مقابل لیتوانی 81 بر 40 مغلوب شدند.

,

تیم ایران در 2 دوره قبل حضور خود مقام‌های شانزدهم و پانزدهم را کسب کرده بود.

,

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در مرحله دوم تیم‌های اول تا سوم گروه A با تیم‌های اول تا سوم گروه B در یک گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های اول تا سوم گروه‌های C و D نیز در یک گروه قرار می‌گیرند.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/ن

]
تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست در بازی سوم خود مقابل جمهوری چک از دور رقابت‌های جوانان جهان حذف شد.