انهدام باند توزیع چک پول جعلی در چناران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، برات اویسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس آگاهی شهرستان چناران موفق شد باند توزیع چک پول های جعلی را در شهرستان، شناسایی و منهدم و مقدار 47 میلیون ریال چک پول جعلی را کشف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اطلاع از توزیع چک پول جعلی در سطح شهر چناران، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان آن در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

 

,

وی ادامه داد: در این خصوص یکی از متهمین در شعبه مرکزی یکی از بانکهای سطح شهر، شناسایی و دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، تعداد 22 برگ چک پول یک میلیون ریالی جعلی، کشف شد.

,

 

,

اویسی افزود: متهم 35 ساله جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی اولیه به تهیه چک پول ها از اشخاصی دیگر، اعتراف کرد.

,

 

,

فرمانده انتظامی چناران بیان داشت: پس از تحقیقات کامل و اقدامات خاص پلیسی، مخفیگاه همدستان وی شناسایی و دو عملیات مجزا سه نفر متهم 25، 27 و 28 ساله دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد 46 برگ چک پول پانصد هزار ریالی و دو برگ چک یک میلیون ریالی ( در مجموع به مقدار ۴۷ میلیون ریال ) کشف گردید. 

,

 

,

اویسی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان چاپ چک پو ل ها، ادامه دارد، از شهروندان خواست در این زمینه هوشیار بوده و هرگونه مورد مشکوکی را بواسطه مرکز فوریتهای پلیسی 110، به اطلاع پلیس برسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان چناران از انهدام باند جعل چک پول و کشف ۴۷ میلیون ریال چک پول تقلبی خبر داد.