احتمال حضور بیش از ۱۰ هزار نفر در هشتمین جشنواره رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد باقر قادری در گفتگو با خبرنگار خبر فریمان گفت: در هشتمین جشنواره رضوی که با رویکرد فرهنگ رضوی در سال 97 برگزار می گردد سعی بر مشارکت بیشتر روستاییان در این مسابقه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبر فریمان,

 

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان گفت: در آینده نزدیک در جلسه ماهیانه دهیاران بخش مرکزی و قلندرآباد در این خصوص تصمیم گیری می شود.

,

 

,

وی از طرح روستای پاک در سه روستای فریمان شامل رخنه – سعداباد و کته شمشیر علیا گفت:در بهمن و اسفند برنامه های فرهنگی در این روستاها انجام و در سال 97 شروع هشتیمن جشنواره رضوی از این روستاها است.

,

 

,

قادری نقش خبرنگاران را در ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم هر روز شاهد اخبار متنوع از حوزه کتابخانه ها باشیم.

,

 

,

رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان در ادامه گفت: امید داریم در هشتمین جشنواره رضوی رشد دو برابری نسبت به هفتمین جشنواره رضوی داشته باشیم.

,

 

,

وی از کسب رتبه اول استان و دوم کتابخانه شهید مطهری در هفتمین جشنواره خبر داد و اظهار امیدواری کرد بیش از 10هزار شرکت کننده در هشتیمن جشنواره رضوی داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره کتابخانه های عمومی فریمان از کسب رتبه اول استان و دوم کتابخانه شهید مطهری در هفتمین جشنواره رضوی خبر داد و اظهار امیدواری کرد بیش از 10هزار شرکت کننده در هشتیمن جشنواره رضوی حضور داشته باشیم.