تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان مانع از بروز ‌آشوب در استان شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین احمد کاملی‌فر صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: توفیق آشنایی با سردار کریمیان را از سال 78 در ارومیه و در کنار افرادی چون شهیدان کاظمی و شوشتری داشتم و در این سال‌ها جز تلاش، دلسوزی و فعالیت شبانه روزی برای دفاع از انقلاب و خدمت به نظام اسلامی چیزی از وی ندیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان فراموش نمی‌شود، ادامه داد: جلوه‌ای از توانمندی سردار کریمیان در همین حوادث و فتنه اخیر تجلی پیدا کرد که با همان روحیه هماهنگ سازی نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین اوضاع را کنترل کرده و نگذاشتند آشوبگران مجالی برای فتنه و آشوب بیابند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز از طرف تمام پرسنل و فرماندهان سپاه عاشورا از زحمات ایشان قدردانی می‌کنم علی‌رغم اینکه در همه مجموعه‌ها اختلاف سلیقه وجود دارد، این اختلاف سلیقه‌ها تبدیل به معضل نشده و با روحیه بزرگواری سردار کریمیان در نهایت اخوت، برادری و صمیمیت کارها انجام گرفت.

,

کاملی فر خاطر نشان ساخت: سردار خرم نیز یکی از برادران بزرگوار و باکفایت هستند و قطعا حضور وی مایه خیرات و برکات خواهد بود.

,

گفتنی است آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا هم اکنون در حسینیه اعظم لشکر 31 عاشورا در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
کاملی‌فر گفت: تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان در بسیاری از مقاطع به ویژه حوادث اخیر مانع از بروز فتنه و ‌آشوب در استان شد.