احداث ساختمان جدید کتابخانه خیران روستای درمیان به همت یک خیر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان در گفتگو با  وحدت درمیان گفت: به علت وضعیت فرهنگی منطقه و لزوم توسعه فرهنگ در این شهرستان، ایجاد کتابخانه عمومی مجزا در روستای درمیان به عنوان مقوله تأثیرگذار در فرهنگ و دانش منطقه ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

 

,

وی گفت: "نجاتی" خیر نیکوکار در درمیان، احداث ساختمان جدید کتابخانه خیران روستای درمیان را در زمینی به وسعت 200 مترمربع که توسط خودش به اداره کتابخانه‌های درمیان اهدا شده است، تقبل کرد.

,


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان افزود: در نشستی که با حضور مدیرکل و مسؤول حراست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، امام جمعه، عضو شورا، دهیار روستای درمیان و خیر برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای منعقد و مقرر گردید خیر ظرف مدت چهار سال نسبت به احداث کتابخانه در روستای درمیان اقدام نموده و پس از اتمام، ساختمان را به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان درمیان تحویل دهد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی درمیان گفت: "نجاتی" خیر نیکوکار در درمیان، احداث ساختمان جدید کتابخانه خیران روستای درمیان را در زمینی به وسعت 200 مترمربع که توسط خودش به اداره کتابخانه‌های درمیان اهدا شده است، تقبل کرد.