از هنرمندانی که طرحی برای ارائه هنر خود داشته باشند حمایت می کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هرا مرادی  گفتگو با خبرنگار بهارانه، با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی هنرمندان گفت: این جلسات در زمینه های مختلف و با مسئولین در ارتباط با حل مسائل و مشکلات هنرمندان به طور فصلی برگزار می شود که در آن هنرمندان می توانند به بیان مطالب و مسائل خود پرداخته و ارائه پیشنهاد داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

مرادی در ادامه به تشکیل گروه های مختلف هنری اشاره کرد و گفت: برخی از این گروه های جلسات مداوم در طول هفته دارند و علاقمندان می توانند با مراجعه به بسیج هنرمندان در این گروهها عضو شده و فعالیت مستمر داشته باشند.

,

مرادی گفت" روزهای سه شنبه گروه داستان و روزهای دوشنبه گروه های شعر و خوشنویسی از ساعت 16 به طور فعال برنامه دارند و افراد می توانند در این روزها برای شرکت در برنامه ها و جلسات هفتگی به اداره ارشاد شهرستان و دفتر بسیج هنرمندان مراجعه کنند.

,

وی همچنین گفت: هنرمندانی که آثار نمایشگاهی دارند و مایلند نمایشگاهی از آثارشان برگزار شود می توانند به بسیج هنرمندان مراجعه کنند و ما در برگزاری نمایشگاه و تبلیغات و اطلاع رسانی با آنها همکاری لازم را خواهیم داشت.

,

مرادی ادامه داد: افرادی که طرح راهبردی در ارائه هنر خود دارند می توانند طرح های خود را به ما ارائه کنند و ما تا حد امکان از طرح های آنها حمایت خواهیم کرد. 

,

انتهای پیام/

]
کانون بسیج هنرمندان در دهه فجر سال 87 در شهرستان بهار تاسیس شد. این کانون در حوزه های مختلف هنری فعالیت می کند و هنرمندان شهرستان بهار تحت عنوان این کانون در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و جشنواره های استانی شرکت داشته و موفق به کسب رتبه های استانی شده اند.