۲۸ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزوده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی حافظی در گفتگو باصبح توس؛ در رابطه با استقبال مردم از طرح ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی استان، بیان کرد: طی ده ماه گذشته که به مناسبتهای مختلفی مانند دهه کرامت، هفته کتاب و سالروز حماسه مردمی 9 و 10 دیماه 57 کتابخانه های عمومی استان طرح رایگان ثبت نام را اجرا کرد، حدود 28 هزار نفر به اعضای کتابخانه های استان افزود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی معمولا در مناسبتهای خاص به صورت کشوری، استانی و شهرستانی بنا به اقتضای مناسبت برگزار می‌شود.

,

 

,

معاون توسعه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ابراز کرد: در طول سال جاری این طرح اجرا شده است که دو مناسبت دهه کرامت و هفته کتاب به صورت کشوری و مناسبت سالروز قیام مردم استان خراسان رضوی علیه حکومت شاهنشاهی در دیماه 57 به صورت استانی اجرا شد.

,

 

,

حافظی اظهار کرد: این طرح با استقبال مردم روبرو شد و 28 هزار نفر در این سه دوره به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمدند.

,

 

,

وی با بیان اینکه در کل استان 209 کتابخانه فعال داریم، بیان کرد: 117 کتابخانه نهادی در استان فعال هستند که دو تا از این کتابخانه های نهادی به صورت سیار در مشهد و تایباد در حال فعالیتند، همچنین 88 کتابخانه مشارکتی و چهار کتابخانه مستقل در استان، ارائه خدمات کتاب خوانی به مردم می دهند.

,


انتهای پیام/

,
]
معاون توسعه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از عضویت 28 هزار نفری در طرح ثبت نام رایگان کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری خبر داد.