اجازه ندادیم اتفاقات تویسرکان در بهار نیز تکرار شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار در خصوص دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر گفت: خوشبختانه در این خصوص مشکلی در شهر بهار نداشتیم  ولی در این باره سه نفر را در شهر دستگیر کردیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

سرهنگ حسینی گفت: در خصوص دستگیرشدگان در اغتشاشات همدان 15 الی 20 نفر لیدرها و افرادی که شعار سر میدادند شناسایی شدند و مشخص شد که این تعداد از شهرستان بهار و از روستاهای شهرستان بهار و  چند نفر از آنها جزء اراذل و اوباش بودند.

,

وی در مورد برنامه این افراد برای شهر بهار گفت: برنامه این افراد برای شهر بهار نیز همچون برنامه تویسرکان بود و قصد داشتند همان برنامه را برای بهار نیز تکرار کنند که نیروهای ما به موقع وارد عمل شدند با کمک خود مردم بهار و بسیجیان در یک شب 750 نفر از بسیجیان را وارد شهر کردیم و به این طریق شهرهای صالح آباد و لالجین نیز پوشش داده شد و اجازه هیچ حرکت مشکوکی به این افراد داده نشد.

,

حسینی ادامه داد: در این خصوص مردم با ما همکاری زیادی داشتند و افرادی که مشکوک بودند استعلام کرده و تحویل استان دادیم.

,

وی با اشاره به کشته شدن سه نفر در اتفاقات اخیر در تویسرکان گفت: در این حوادث فرمانداری تویسرکان به آتش کشیده شد و شیشه چند بانک شکسته شد و ما دوست نداشتیم این مورد برای شهر بهار نیز اتفاق بیفتد.

,

حسینی در ادامه گفت: مردم ما مظلوم و محروم هستند  و باید از این مردم حمایت شود. همه این اتفاقات و مشکلات  به خود ما مسئولین برمیگردد و ما باید به این مردم کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه بهار در جلسه ای با تعدادی از بسیجیان شهر بهار که صبح امروز در ارشاد بهار برگزار شد به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: قرار بود اتفاقات تویسرکان در بهار نیز تکرار شود.