ارتقاء «ریواده» به شهر، پیشرفت «جغتای» را در پی دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام جغتای، خبر خوش موافقت وزارت کشور با ارتقا روستای ریواده عبدل آباد، مرکز بخش هلالی شهرستان جغتای به شهر طی شب و روز گذشته، باعث خوشحالی اهالی این شهر و همچنین مردم شهرستان جغتای شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

این خبر که ابتدا از طریق کانال رسمی حسین مقصودی نماینده شهرستان جغتای در فضای مجازی شهرستان منتشر شد، در مدت زمان کوتاهی از کانال ها و گروههای مردمی در فضای مجازی سر در آورده و موجی از ابراز خرسندی ها و خوشخالی مردم شهرستان را بدنبال داشت.

,

موضوع ارتقاء روستای ریواده به شهر به عنوان مرکز بخش هلالی شهرستان جغتای، از مدتها در قالب اخبار ضد و نقیض به گوش می خورد اما انتشار خبر قطعی آن از طریق کانال حسین مقصودی، به این خبر قطعیت بخشید.

,

در همین راستا صبح امروز مقصودی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر، اظهار داشت: ارتقاء روستای ریواده به شهر یکی از خواسته های مردم زحمتکش این روستا بود که پس از چند ماه پیگیری های مستمتر و همکاری مسولان این بخش، محقق گردید.

,

وی با بیان اینکه، از هیچ تلاشی برای توسعه شهرستان جغتای کوتاهی نکرده و نمیکنیم، یادآور شد: ارتقاء روستای ریواده به شهر و همچنین افزوده شدن بخش جدید به این شهرستان، زمینه توسعه سریعتر این شهرستان را بدنبال خواهد داشت.

,

یادآور می شود: نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای صبح فردا جمعه ۲۹ دیماه با حضور در جمع رسانه های فعال شهرستان جغتای، به توضیحات مشروحی در این رابطه و همچنین سایر موضوعات پیش روی این شهرستان خواهد پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
حسین مقصودی با تایید خبر ارتقاء روستای ریواده به شهر، گفت: ارتقاء این روستا به شهر، پیشرفت شهرستان جغتای را بدنبال دارد.