بارش برف در جاده های زنجان/تردد در محور های مواصلاتی استان به کندی انجام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک در جاده های استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش برف در جاده های استان زنجان ادامه دارد، ابراز کرد: بارش برف باعث لغزنده شدن سطح محورهای مواصلاتی شده است.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگان را رعایت کنند تا از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری شود،عنوان کرد: رعایت سرعت و فاصله طولی برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان توصیه می شود.

,

شیر محمدی با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان الزامی است، تاکید کرد: برای تردد در گردنه ها و محورهای کوهستانی استفاده از زنجیر چرخ الزامی است.

,

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی برای تردد در جاده های استان زنجان الزامی است، ادامه داد: رانندگان قبل از تردد در جاده های استان زنجان از وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اطلاع پیدا کنند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در جاده های استان زنجان رخ داده است، اضافه کرد:چهار تصادف خسارتی ،دو تصادف جرحی و یک تصادف فوتی در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است.

,

شیر محمدی از برخورد کامیون با موتور سیکلت در محور زنجان – دندی خبر داد و خاطرنشان ساخت: انحراف به چپ موتور سیکلت علت اصلی این حادثه بوده که راکب موتورسیکلت به علت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

,

انتهای پیام /

]
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بارش برف سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان را لغزنده کرده است، گفت: در حال حاضر بارش ها در جاده های استان زنجان ادامه دارد.