کمک 635 میلیون تومانی بابلسری‌ها به زلزله‌زدگان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی روستایی آهنگر در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدسر، با اشاره به اقدامات شهرستان بابلسر در زلزله اخیر غرب کشور، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله کرمانشاه، تیم‌های واکنش سریع هلال احمر بابلسر به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,

وی با اشاره به راه‌اندازی چادرهای هلال احمر در سطح شهرستان بابلسر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، افزود: طی 11 روز بیش از 55 میلیون تومان کمک نقدی از بابلسری‌ها توسط هلال احمر جمع‌آوری شد.
 
,
,
,

, ,


رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده توسط سپاه پاسداران، کمیته امداد و بهزیستی شهرستان در هلال احمر تجمیع و به غرب کشور ارسال شد، تصریح کرد: علاوه بر 55 میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده توسط هلال احمر؛ 280 میلیون تومان کمک نقدی و 300 میلیون تومان کمک غیرنقدی توسط بابلسری‌ها به زلزله‌دگان اهدا شد.

,
,

 

,

, ,

 

,

این مسئول با تقدیر از مسئولان، مردم و انجمن‌های مردم‌نهاد بابلسر، گفت: شهرداری سوله مدیریت بحران را در اختیار هلال احمر قرار داد تا کالاهای جمع‌آوری شده به دلیل سرما و باران آسیب نبینند.

روستایی ادامه داد: بابلسر از محدود شهرهایی بود که کامیون‌داران به صورت رایگان داوطلب شدند و کالاهای اهدایی مردم را به مناطق زلزله‌زده حمل کردند.

,
,
,

 

,

, ,

 

,

وی بیان کرد: صنف پلاژداران و کیلکاداران بابلسر به ترتیب 10 میلیون و 11 میلیون تومان کمک نقدی کردند که از آنها خواستیم این کمک‌ها را در قالب غیرنقدی و تامین لوازم گرمایشی اهدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر با اشاره به کمک‌های خوبی که هیئت‌های ورزشی این شهرستان انجام دادند، خاطرنشان کرد: به چند چادر هلال احمر آسیب وارد شد که با حمایت نیروی انتظامی بابلسر، این مشکلات حل شد.

,
,
,

 

,

, ,


این مسئول در پایان با اشاره به عملکرد شهرهای مختلف مازندران در امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، گفت: بابلسر پس از شهرستان‌های آمل و بابل، رتبه سوم را در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خود اختصاص داد.

,
,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر از کمک 635 میلیون تومانی مردم این شهرستان به زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: بابلسر پس از شهرستان‌های آمل و بابل، رتبه سوم را در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خود اختصاص داد.