هواداران مشهدی باید برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهاجری در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اینکه کیفیت چمن موقعیت را از ما گرفت، گفت: به دلیل خراب بودن و فشاری که به زمین آمده بود بازیکنان در ضربه آخر تمرکز نداشتند و موقعیت‌ها از دست ما رفت، این یک امتیاز مساوی بود؛ اما به خاطر غیرت بازیکنان و حضور تماشاگران خوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

وی افزود: هفته قبل نیز خیلی از داوری لطمه خوردیم پنالتی که باید گرفته می‌شد و نشد ما هم نمی‌توانیم ورود کنیم.

,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد دروازه‌بان تیم پدیده، گفت: سعید جلالی آرام آرام تبدیل به یک گلر خوب می‌شود او خیلی کار دارد تا بتواندگلر خوب شود پتانسیل این را دارد.

,

 

,

وی افزود: براساس قانون نباید کسی وارد زمین می‌شد؛ اما من به دلیل اینکه جو ملتهب شده بود وارد زمین شدم تا از درگیری و دامنه‌دار شدن این اتفاق جلوگیری کنم. امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی این موضوع را درست بررسی کند.

,

 

,

مهاجری با بیان اینکه حضور تماشاگران حس خوبی به تیم داد و امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند، اظهار کرد: فرقی نمی‌کند که چه تعداد از این تماشاگران برای تشویق به استقلال آمده بودند و چه تعداد برای پدیده، باید این فرهنگ در مشهد جا بیفتد که هواداران مشهدی برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند.

,

 

,

وی بیان کرد: مدیران باشگاه خیلی به من کمک کردند و ما هم خیلی تلاش کردیم که شرایط را تغییر دهیم و خوشبختانه در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم همه راضی باشند.

, . ,

انتهای پیام/

, / ,

 

]
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه حضور تماشاگران حس خوبی به تیم داد و امیدوارم در بازی‌های بعد هم برای تشویق ما به ورزشگاه بیایند، گفت: باید این فرهنگ در مشهد جا بیفتد که هواداران مشهدی برای تشویق تیم خودشان به ورزشگاه بیایند.