ازسرقت سیم‌های برق تا دزدی از منازل روستایی در جوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق اعلام خبری از سوی یکی از ساکنان روستای «بید» مبنی بر سرقت سیم های برق و دزدی از منازل در این روستا توسط افراد ناشناس، به منظور صحت و سقم این خبر با یکی از اهالی روستا پیرامون این مطلب به گفتگو نشستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل خود را رها کنیم

, از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل خود را رها کنیم,

 

,

محمد بیدی یکی از ساکنان روستای بید در گفت و گو با آل نور اظهار داشت: متاسفانه  گاهی اوقات شاهد سرقت هایی در این روستا توسط افراد ناشناس هستیم که در تاریکی شب صورت می گیرد.

,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: همچنین از ترس سارقان سیم های برق جرات نداریم منازل مسکونی خود را رها کنیم یا بخواهیم به راحتی به مسافرت یا به شهرهای درون استانی سفری داشته باشیم.

,

 

,

این شهروند جوینی ادامه داد: پایگاه بسیج روستا برای راه اندازی گشت های شبانه به منظور کاهش جرائم سیم دزدی در این روستا اقدام کرده است.

,

 

,

وی در پایان گفت: ساکنین روستای بید از این موضوع نگران هستند و از متولیان امر برای بر قراری هر چه بهتر امنیت و آرامش ساکنان این روستا اقدام و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

,

 

,

گشت زنی در روستاها برای برقراری امنیت

, گشت زنی در روستاها برای برقراری امنیت,

 

,

گرمابی، رئیس پاسگاه بخش عطاملک جوین در گفت و گو با آل نور اظهار داشت:  هر روز ساعت 2 الی 4 صبح گشت های ما 17 روستای حوزه استحفاضی را مورد بررسی قرار می دهند که روستای بید هم جزو آنها است.

,

 

,

وی افزود: وظیفه ما در نیروی انتظامی برقراری امنیت در منطقه بوده و  تمام تلاش ما این است که  وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

,

 

,

خواستار کمک اهالی روستا برای ریشه کن شدن دزدی ها هستیم

, خواستار کمک اهالی روستا برای ریشه کن شدن دزدی ها هستیم,

 

,

گرمابی ادامه داد: برای اینکه شاهد اینگونه دزدی ها نباشیم خود مردم روستا هم باید کمک کنند.

,

 

,

, ,

وی بیان داشت: برای اینکه جمعیت روستای بید اکثرا سالخورده هستند و بیشتر خانه ها خالی از سکنه است و مالکان بیشتر در شهرها ساکن بوده و در منازل خود حضور ندارند، بنابراین باید درب و پنجره ها را قفل مناسب بزنند.

,

 

,

گرمابی در پایان گفت: همچنین بهتر است ساکنان نسبت به نصب دوربین و دزدگیر در منازل خود اقدام کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
ساکنین روستای بید (از توابع بخش عطاملک شهرستان جوین) در پی سرقت سیم‌های برق و افزایش دزدی از منازل، خواستار شناسایی و برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی با عاملان این موضوع شدند.