تقاطع مرگبار محور رفسنجان به نوق تا رسیدن اعتبار جان می گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه خشتی ، جاده نوق به رفسنجان یکی از پرخطر ترین جاده های کشوری محسوب می شود و این تقاطع نیز یکی از مکان های پرخطر این محور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

 ایوبی کارشناس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان در این خصوص  از مطالعه و آماده سازی طرح ایمن سازی این تقاطع در سه سال پیش خبر داد.
وی گفت: دفترچه مطالعه این طرح آماده است اما اعتبار می خواهد و بایستی از سوی اداره کل راه و شهرسازی تامین گردد.

,
,

این در حالی است که علی عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سنوات گذشته که راهداری زیر مجموعه راه و شهرسازی بود ، این طرح در قالب طرحهای ایمن سازی تهیه شده و پس از تفکیک راهداری و تشکیل اداره مستقل ، ایمن سازی از وظایف راهداری و به آن اداره منتقل شده و طبیعتا طرحهای مرتبط نیز باید از طریق اداره مربوطه ( راهداری) پیگیری و انجام شود.

,

اما واضح است که تا رسیدن بودجه می شود کارهای مقدماتی همچون نصب چراغ چشمک یا تامین روشنایی این منطقه را انجام داد.

,

به نظر می رسد که تا رسیدن اعتبار و بودجه این تقاطع باید همچنان جان بگیرد کما اینکه شب گذشته شاهد یک حادثه مرگبار در حوالی آن بودیم و این اعتبار نیز با مشخص نبودن متولی کار ،به زودی تأمین نخواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
در حالی که طرح ایمن سازی تقاطع پرخطر واقع در 20 کیلومتری جاده رفسنجان به نوق سالهاست مطالعه و ضرورت اجرای آن احساس می شود اما به دلیل نبود بودجه اجرا نشده است.