باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه اسلامی مهم همت گماشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم رضایی، مدرس دانشگاه در گفت و گو با چشم نیوز اظهار داشت: قرآن گرانبهاترین و پرارزش ترین داشته مسلمانان است. در قرآن کریم درمان همه دردهای فردی و اجتماعی نهفته است.انچه اهمیت دارد، درک و فهم پیام قرآن برای عمل به آن است. اگر بتوانیم زیبایی های قرآن را به جوانان بشناسیم، جاذبه های دنیوی در برابر جاذبه های قرآنی رنگ می بازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم نیوز,

 

,

مدرس دانشگاه  گفت: مسجد بهترین مکان برای دفاع ارزش های انقلاب است و کارکردهای گوناگون سیاسی، دینی و اجتماعی دارد. تکریم مسجد از اهمیت بالایی برخوردار است،  تا جایی که خداوند مسجد را خانه خود نامید و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت اسماعیل(ع) را مامور پاکسازی مسجد کرد.

,

 

,

رضایی بیان داشت: مسجد مکانی برای آموزش معارف اسلام است.در جامعه اسلامی سزاوار نیست پس از اقامه نماز مسجدها تعطیل شوند، بلکه باید مساجد همواره جایگاه فعالیت های فرهنگی و سیاسی باشد .مسجد یک رسانه اسلامی است و بالابردن بصیرت و هوشیاری جامعه اسلامی یکی از مهم ترین کارکردهای آن به شما می آید.

,

 

,

وی گفت: امروز دشمنان جوانان را با شبهات نسبت به مسائل اعتقادی مورد هجوم قرار. می دهند و با استفاده از سریع ترین رسانه ها،  فضای مجازی و ماهواره ها شبهه افکنی می کنند که در این جا بهترین پایگاه پاسخ گویی مسجد است.

,

 

,

مدرس دانشگاه تصریح کرد: مسجد خود بهترین رسانه است اما اهالی مسجد و کسانی که در مساجد مشغول کار هستند باید با استفاده از ابزار های رسانه ای نوین کارکرد و تولیدات مسجد را رسانه ای کنند . امروزه در غرب یک اتفاق بسیار کوچک را با ابزار رسانه بسیار بزرگ می کنند که ما هم می توانیم با استفاده از این ابزار اجتماعات بزرگ و دیگر مراسمات خود را تبلیغ کنیم .

,

 

,

رضایی  بیان داشت: ما در مساجد حرف و کار نو داریم اما اطلاع رسانی درست نمی شود. کاری که شما در پایگاه تخصصی مسجدشروع می شود و پل ارتباطی بین مسجد و رسانه های جدید شده است بسیار مفید بوده و می تواند به اثر بخشی بیشتر مساجد کمک کند و آن شور و نشاط اول انقلاب مساجد را برگرداند.

,

 

,

وی بر تقویت مساجد به عنوان یک رسانه‌ و جذب حداکثری جوانان به مساجد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکیدکرد و ابرازداشت: در واقع باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه  اسلامی مهم همت گماشت.

,

انتهای پیام/

]
مدرس دانشگاه وی بر تقویت مساجد به عنوان یک رسانه‌ و جذب حداکثری جوانان به مساجد با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکیدکرد و گفت: در واقع باید در تقویت مساجد به عنوان یک رسانه اسلامی مهم همت گماشت