آنهایی که تریبون ها در اختیار دارند باید جامعه را با انقلابی بودن آشنا کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین صابری اراکی در آئین نخستین یادواره شهدای شهر میناب با بیان این که شناخت موعود جهانی و امام دوازدهم شیعیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: وقتی پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) پر فضیلت‌ترین اعمال امت خود را آمادگی برای حکومت حضرت مهدی(عج) می‌داند، اوج اهمیت این موضوع را می‌رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کارشناس مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه همگان به بند بند سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: وقتی رهبر فرزانه ما فریاد می‌زند "من انقلابی هستم و دیپلمات نیستم"، آنهایی تریبون ها را در اختیار دارند باید جامعه را با انقلابی بودن آشنا کنند.

,

صابری اراکی با بیان این که سخنرانی‌ها باید کاربردی باشد و در مجلس شهدا باید از ظهور و ویژگی‌های انقلابی بودن گفت، اضافه کرد:‌ در منبرها و تریبون‌ها باید مباحث کاربردی مطرح شود.

,

, ,

وی همچنین با رد این موضوع که قیام کردن در برابر شنیدن نام امام زمان(عج) تنها به منزله احترام به آن حضرت است، گفت: وقتی ما برای شنیدن نام امام قیام می‌کنیم به این معنا است که برای عضویت در سپاه یاران امام آماده هستیم.

,

این مسئول وصل شدن به قیام دولت کریمه امام زمان (عج) را دارای شرایط و ویژگی‌های خاص دانست و افزود: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در خط، مسیر و خواست اهل بیت (ع) و امام زمان(عج) باشیم.

,

, ,

رئیس مجمع خیرین قرآنی استان مرکزی دفاع از حرم اهل بیت(ع) عملی پر فضیلت و ارزشمند دانست و اظهار داشت: البته باید توجه کرد که مدافع حرم بودن تنها به سوریه و عراق رفتن و نبرد مسقیم با تکفیری‌ها و داعش نیست بلکه هر فرد می‌تواند با حجاب، اعمال نیک، رفتار حسنه، نشر معارف الهی و تبلیغ دین خدا مدافع حرم باشد.

,

, ,

وی همچنین به تشریح برخی فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره و "اهداف پلید آنها" پرداخت و گفت: متاسفانه ما نسبت به توصیه‌های رهبرمعظم انقلاب خیلی خوب عمل نکرده‌ایم چرا که حضرت آقا می‌فرماید اگر رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم و این بیانگر اهمیت فضای مجازی است.

,

صابری اراکی اضافه کرد: همه وظیفه داریم برای برطرف کردن دغدغه‌های رهبری انقلاب از فضای مجازی و ظرفیت موجود برای نشر معارف الهی استفاده کنیم.

,

این کارشناس مذهبی با بیان این مطلب که جامعه امروز بیشتر نیاز به میثم تمارها دارد با انتقاد از برخی برنامه‌های تلویزیونی گفت: چرا برنامه‌های رسانه ملی در مسیر اهداف خون شهدا نیست.

,

, ,

امام جمعه میناب نیز با بیان این که خون تاثیرگذار است، گفت: شهادت جامعه را بیدار می‌کند.

,

میرزا حسین معتمدی‌فر افزود: ملت ما در این برهه نسبت به جهاد و شهادت به خوبی توجیه است و شهدای مدافع حرم سند محکمی بر این مطلب است.

,

, ,

در نخستین یادواره شهدای شهر میناب که با حضور ائمه جمعه میناب و شهر هشتبندی و بخش توکهور، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم در سالن ورزشی یادگار امام میناب برگزار شد از خانواده 80 شهید شهر میناب و 21 نفر از مدافعان حرم در این شهر تجلیل و قدرانی شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/ز

]
رئیس مجمع خیرین قرآنی استان مرکزی در نخستین یادواره 80 شهید شهر میناب با بیان این که سخنرانی‌ها باید کاربردی باشد و در مجلس شهدا باید از ظهور و ویژگی‌های انقلابی بودن گفت، اضافه کرد:‌ در منبرها و تریبون‌ها باید مباحث کاربردی مطرح شود.