طبس خواستگاه پرورش شتر در ایران می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طبس‌نیوز، پس از ورود مجموعه مدیریتی شهرستان به مساله اصلاح نژاد دام سبک به ویژه اصلاح نژاد بز محلی و تلقیح نژاد با بز سانن و بز مورسیا و موفقیت های کسب شده در این زمینه، در گامهای بعدی موضوع پرورش شتر در جلسه ای با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، معاون فنی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه، مدیر کمیته امداد، مدیر جهاد کشاورزی و دبیر نظام صنفی کشاورزی طبس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طبس‌نیوز,

طلائی مقدم در این جلسه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای شهرستان ورود به مساله پرورش شتر، یکی از مشکلات عمده شهرستان در زمینه اشتغال در روستاها را حل خواهد نمود و ضمن کمک به تولید، به طور عملی شعار اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال را محقق خواهد ساخت.

,

پس از بحث وتبادل نظر مقرر شد جهاد کشاورزی تمامی درخواست‌ها را جمع‌بندی نموده و در جلسه بعدی، از متقاضیان سرمایه گذاری دعوت به عمل آید.

,

هماهنگی لازم جهت واردات شتر با سازمان دامپزشکی صورت پذیرفته و همچنین شرکت‌های تعاونی مربوطه شهرستان در صورت تمایل به سرمایه گذاری و واردات آمادگی خود را به جهاد کشاورزی اعلام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
پرورش شتر در طبس علاوه بر کمک به تولید، به طور عملی شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال را محقق خواهد ساخت.