لزوم اجرای برنامه های فرهنگی موثر برای انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های آینده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرپیام: جواد جبارزاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات دهه فجر که امروز با حضور روسای ادارات این شهرستان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران و ایام الله دهه فجر به همه مردم ایران اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دیندار ایران است که در سرمای زمستان بهاری پرشور آفریدند و ظلم و ستم و را از کشور بیرون راندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام,

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی به مردم است و همه مسئولین واحد ها باید تمام تلاش خود را برای تبیین این دستاوردها و خدمات مختلف به کار گیرند.

,

جبارزاده خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی موثر یکی از بهترین راه های انتقال مفاهیم و ارزشهای انقلاب به نسلهای سوم و چهارم انقلاب است و تمامی دستگاهها و ادارات باید در مسیر کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی در ایام دهه فجر گام بردارند.

,

حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه سلماس نیز در این جلسه با اشاره به وجود امنیت با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وجود امنیت پایدار در کشور مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است و همگی باید قدر نعمت امنیت را در کشور بدانیم.

,

موسوی تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

,

امام جمعه سلماس اظهار کرد: امروز یکی از اهداف دشمنان تخریب و تحریف امام(ره) و راه امام است و بر همین اساس باید در برنامه های دهه فجر در خصوص تبیین شخصیت و منش و راه امام(ره) تلاش بیشتری صورت گیرد.

,

وی بااشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه نیز افزود: دستگاه های دولتی و اداری حتما حرمت ایام فاطمیه را در برگزاری برنامه های خود مدنظر داشته باشند و در تزیین ادارات و معابر به نصب نمادها و پرچم هایی از ایام فاطمیه و ظپرچم ایران دقت شود.

,

انتهای پیام/

]
سرپرست فرمانداری سلماس گفت: برای انتقال هر چه بهتر مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل های بعد باید در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی موثر برای این قشر کار کنیم.