تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس در دهه فجر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، مهدی دریاب، در تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب در پروسه‌ای از زمان صورت گرفت که ساختار تشکیلاتی به اسم نیروی انتظامی وجود نداشت. انقلاب ایران برگرفته از رهبری امام خمینی(ره) و مراجع تقلید است. دلیل این انقلاب مطالباتی بود که مردم برای اثبات حق و زنده نگه داشتن اسلام، از رژیم سابق داشتند و محدودیت هایی که از طرف مسئولین ایجاد می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

وی در ارتباط با نقش نیروی انتظامی در طول انقلاب گفت: بعد از انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی دستاوردهایی داشته است. به تبع نیروی انتظامی واقف قوه قضائیه بوده و براساس شرح وظایفی که از سوی مراجع قضایی و دادستان ها تعیین شده و اختیارات قانونی که دارد، تلاش می‌کند که با ناهنجاری‌ها، بی‌نظمی‌ها و هرچیزی که بخواهد به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب برساند، برخورد کند.

,

دریاب در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر نیروی انتظامی شهرستان قدس افزود: ناجا در دهه فجر برنامه های فرهنگی و اجتماعی بسیاری در دستور کار خود قرار داده است. از مهم ترین برنامه هایی که معاونت اجتماعی برگزار می کند، می توان به طراحی، چاپ و توزیع تراکت و بروشورهای حاوی مضامین آموزشی و تبلیغاتی به شهروندان با موضوع «آسیب‌های اجتماعی»، برگزاری جلسات چهره به چهره با اقشار مردم به منظور آشنایی با ترفندهای دشمن و برگزاری ایستگاه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد امید آفرینی در راستای برگزاری راهپیمایی "یوم الله ۲۲بهمن" که با مشارکت تشکل های غیر دولتی فعال در حوزه ی آسیب های اجتماعی برگزار می شود و اجرای برنامه‌های دیگر اشاره کرد.

,

وی در ارتباط با مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مراکز آموزشی، بیان کرد: به تبع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش بصیرت جامعه هدف، از جمله برنامه های محوری است که در دستور کار خود قرار داده ایم و به صورت مستمر با حضور کارشناسان در سطح مدارس با دو جامعه هدف دانش آموزی و خانواده های آنان، جلساتی برگزار کرده ایم که اثرات مطلوبی در خانواده ها و به خصوص بر دانش آموزان داشته است.

,

تشریح برنامه‌های نیروی انتظامی شهرقدس ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران، چشمان بیدار و زحمت کشانی هستند که اگر آنها نباشند توفیقات و کشفیات پلیس و سایر نهادهای دولتی به مردم اطلاع‌رسانی نخواهد شد.

,

انتهای پیام/ 

]
معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرقدس، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ناجا این شهرستان به ‌مناسبت دهه فجر را تشریح کرد.