برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور بدمینتون بازان ۱۵ کشور در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین دوره این مسابقات در استان زنجان اظهار کرد: این مسابقات از ۱۵ تا ۱۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تیم‌ها از ۱۵ بهمن وارد زنجان می‌شوند، ابراز کرد: ۱۶ بهمن ماه مسابقات به صورت رسمی آغاز می‌شود و اختتامیه نیز ۱۹ بهمن ماه با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و استاندار زنجان برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان خاطرنشان کرد: سالن مادران و کودکان برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است.

,

وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی قبل از برگزاری مسابقات در استان زنجان عنوان کرد: ۱۵ کشور از قاره‌های مختلف در کنار بدمینتون بازان ایرانی در این مسابقات نماینده خواهند داشت.

,

خلیلی با بیان اینکه جایزه این مسابقات ۲۵ هزار دلار تعیین شده است، گفت: تامین جایزه ۲۵ هزار دلاری بازیکنان برعهده استان زنجان است.

,

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات فرصتی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری و فرهنگی استان زنجان برای مهمانان داخلی و خارجی است، افزود: این میزبانی در ارتقا سطح کمی و کیفی رشته بدمینتون تاثیرگذار خواهد بود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه می‌توان این رشته پرطرفدار ورزشی را در بعد همگانی و قهرمانی برای مردم استان معرفی کرد، اظهار کرد: شناسایی نقاط قوت و ضعف در برگزاری مسابقات فراملی و ایجاد شور و نشاط در فضای ورزش استان و کسب درآمد برای مردم استان از مزایای برگزاری این مسابقات است.

,

وی بیان کرد: کمیته‌های تخصصی برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور بدمینتون بازان ۱۵ کشور در زنجان خبر داد.