شکارچی متخلف، مبلغ حفاظت محیط زیست می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، هادی موسی پور در جمع خبرنگاران از صدور یک حکم قابل توجه دادگستری این شهرستان در  حوزه شکار و صید خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

رییس اداره حفاظت از محیط زیست چناران در این خصوص اظهار داشت: متخلف به اتهام شکار و صید پرندگان شامل 2 قطعه فاخته ، 2 عدد پامسواکی و 2 بهله پرنده شکاری شامل 1 بهله پیغو و شروع به شکار 1 بهله بالا بان محکوم شده است.

,

 

,

وی افزود: دادگاه، متخلف را ملزم به  مطالعه کتاب 300 صفحه ای در مورد گونه های حیات وحش در ایران و آثار سوء شکار حیوانات و خلاصه برداری از کتاب در 70 صفحه به صورت دست نویس و نیز ایجاد کانال تلگرامی با 300 عضو در مورد حیات وحش با نظارت اداره  محیط زیست و پرداخت 20 میلیون ریال در حق خزانه دولت و 5 سال حبس تعلیقی که در صورت رعایت نکردن مواد احکام صادره لازم الاجرا می شود  محکوم کرده است.

,

 

,

موسی پور در پایان ضمن تشکر از دادگستری شهرستان گفت :این گونه مجازات ها را در راستای حفاظت و صیانت  از محیط زیست و نقش بازدارندگی و پیشگیری در این حوزه بسیار مفید و اثرگزار در جامعه دانست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دادگاه چناران یک متخلف محیط زیست را محکوم به مطالعه و خلاصه برداری از یک کتاب ۳۰۰ صفحه ای با موضوع حیات وحش و همچنین ایجاد یک کانال تلگرامی جهت ترویج حفاظت از محیط زیست کرد.