پشت پرده فروش کلیه دانش‌آموز کلاس دهم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رکنا، شامگاه 24 دی ماه جاری مرد جوانی با حضور در کلانتری 151 یافت‌آباد اعلام کرد پسرش ربوده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: مرد ناشناسی بعدازظهر امروز (24 دی) با تلفن منزل ما تماس گرفت و گفت پسرم را در راه رفتن به کلاس زبان ربوده است، دقایقی بعد پسرم شهاب که دانش‌آموز کلاس دهم است، با تلفن خانه تماس گرفت و گفت دو مرد در حالیکه سوار بر پراید بوده‌اند وی را با زور سوار بر خودرویشان کردند و می‌گویند اگر 40

,

میلیون تومان پول به آنها ندهیم مرا می‌کشند و کلیه‌هایم را می‌فروشند.
پس از ثبت شکایت این مرد و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی تهران، تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی با دستور

,
,

قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای یافتن شهاب دست به کار شدند.

,

در تحقیقات اولیه مشخص شد شهاب با یکی از دوستانش به نام حامد به کلاس زبان می‌رفته است که تحقیقات از

,

حامد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و حامد مدعی شد که روز 24 دی به کلاس زبان نرفته و گفت: مرد ناشناسی با وی تماس گرفته و اعلام کرده که شهاب را دزدیده‌اند و در ازای آزادی Freedom وی پول می‌خواهند.

,

بررسی‌ها درباره این پرونده و تلاش برای یافتن شهاب ادامه داشت تا اینکه ساعت سه بامداد 25 دی شهاب به منزلشان بازگشت.

,

شهاب پس از حضور در منزل به پدر و مادرش گفت که ماجرای آدم‌ربایی دروغ بوده و به خاطر اینکه نمرات پایان ترمش پایین بوده است، چنین نقشه‌ای را طراحی کرده بود.

,

در تحقیقات مشخص شد که شهاب با استفاده از نرم‌افزار تغییر صدا، اقدام به این کار کرده و به خاطر انحراف ذهن پدرش از نمرات پایین این سناریو را طراحی کرده است.

,

با روشن شدن حقیقت ماجرا، شهاب همراه با پدر و مادرش در دادسرا حاضر شدند و با توجه به اینکه آدم‌ربایی به وقوع نپیوسته بود، پرونده مختومه شد.

]
یک دانش‌آموز کلاس دهم به خاطر نمرات پایینی که کسب کرده بود، سناریوی آدم‌ربایی دروغین را طراحی کرد.