تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان در پیشگیری از اعتیاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوثر  عصر روز شنبه با حضور فرماندار کوثر و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کوثرخبر,

علیرضا علیپور، رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوثر در این جلسه اظهار داشت: در مقوله مبارزه با مواد مخدر لازم است همه ادارات وظیفه مند باشند.

,

وی افزود: آگاهی بخشی در خصوص ضرر و زیان شخصی و اجتماعی مواد مخدر می تواند در مبازره با مواد مخدر تاثیرگذار باشد.

,

این مسئول گفت: یکی از وظیفه های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و مبارزه با افزایش و گسترش مصرف مواد مخدر در سطح جامعه بوده و هر دستگاه نیازمند تدوین برنامه جامع و موثر در این ارتباط است.

,

علیپور تامین فرصت شغلی برای افراد بهبود یافته را مهم اعلام و تصریح کرد: تلاش برای پذیرش افراد بهبود یافته توسط کارفرمایان ضرورت دارد.

,

فرماندار کوثر بر لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی با هدف حساس سازی آحاد جامعه به‌ خصوص خانواده‌ها در خصوص عوارض و اثرات سوء مواد مخدر تأکید کرد و اظهار داشت: همراهی مردم شهرستان و همدلی پلیس و مسئولان نقش جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارد و اجتماعی و مردمی کردن بحث مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های ناشی از آن از اصلی‌ترین رویکرد دولت در امر مبارزه با این بلای خانمان‌سوز است.

,

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پایان با تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها است.

,

همچنین در ادامه جلسه سایر اعضا در مورد راهکارهای لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد مطالبی را بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تاکید بر افزایش توانمندی های جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها است.