افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج در سلماس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن آقاجان زاده در گفت و گو با آذرپیام؛ با اعلام آمار ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در شهرستان سلماس در مدت ۹ ماهه نخست سال ۹۶ گفت: در این مدت ۲ هزار و ۸۶۴ ولادت در شهرستان ثبت شده است که نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش نشان می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرپیام,

وی با اعلام پرطرفدارترین اسامی انتخابی برای نوزادان در خانواده های سلماسی افزود: محمد، امیرعلی و امیرمحمد بیشترین اسامی ثبت شده برای نوزادان پسر و فاطمه، رها و یسنا برای نوزادان دختر است.

,

آقاجان زاده بیان کرد: در این مدت ۷۱۴ نفر فوت کرده اند که با توجه به آمار سال گذشته نشانگر۱۲ درصد افزایش وقوع فوت در شهرستان است.

,

رییس اداره ثبت احوال سلماس در ارتباط با ثبت وقایع ازدواج طی ۹ ماه سال ۹۶ تصریح کرد: امسال هزار و۴۴۰ واقعه ازدواج در شهرستان شامل ۶۰۳ مورد ازدواج شهری و ۸۳۷ مورد ازدواج روستایی رخ داده که نشانگر۲٫۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

,

وی با اشاره به رشد ۱۴٫۸ درصدی طلاق در این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: در این مدت ١٧٨ مورد طلاق در سلماس شامل  ٩٨ مورد در مناطق شهری و ٨٠ مورد نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

,

آقاجان زاده با اشاره به مکانیزه شدن ۴هزار و ٦٦٣ فقره شناسنامه از ابتدای سال جاری تاکنون در سلماس، گفت: تا بدین جای سال ۹۶، ۳۷ هزار و ٣٩٤ فقره کارت هوشمند ملی در سلماس صادر و تحویل مردم عزیز این شهرستان شده است.

,

انتهای پیام/

]
رییس اداره ثبت احوال سلماس از رشد 14.8 درصدی آمار طلاق در 9ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 95 در این شهرستان خبر داد.