جاده کمربندی دیلم، نیازی ضروری اما فراموش شده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، وجود جاده کمربندی در کنار هر شهری برای تسهیل در امر ترافیک و کاهش حوادث جاده ای ضروری است و از ورود بی مورد ماشینهای سنگین از جمله تریلرها، ماشینهای یدک کش، کامیونها، اتوبوسها و... به خیابان های شهر جلوگیری کرده و باعث کاهش سر و صدا و جلوگیری از بروز حوادث جاده ای می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

با وجود جاده کمربندی می توان مجتمع های تفریحی و بین راهی را راه اندازی کرده و زمینه های اشتغال را فراهم نموده و ایمنی و تردد در ورودی شهر را افزایش داد.

,

جاده کمربندی علاوه بر کاهش تصادفات، کاهش آلودگی های زیست محیطی، تسهیل در عبور و مرور باعث کم شدن زمان و مسافت مسافرین و رسیدن زودتر و امن تر مسافر و بار به مقصد می شود.

,

جاده کمربندی دیلم از حدود هشت سال پیش با یک زیرسازی اولیه و ساخت آبنماهایی بتونی برای گذر آبهای روان سطحی آغاز شده و همین طور درجا می زند و متأسفانه با تغییر مدیریت شهر این پروژه همچنان ناتمام به حال خود رها شده است.

,

, ,

توجه مسئولین ارشد شهر به این پروژه به دلیل اینکه شهرستان دیلم در محور مواصلاتی استان بوشهر به استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و استانهای غربی کشور قرار گرفته حائز اهمیت بوده و امید است تا پایان کار این دولت به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

,

شاید این پروژه هم مثل سایر پروژه های نیمه تمام به دلیل عدم تامین اعتبار لازم یا گران شدن مصالح مورد نیاز از جمله قیر و ماسه و یا مشکلات مربوط به پیمانکار به این صورت رها شده است.

,

, ,

بی شک با بهره برداری از این پروژه می توان شاهد گسترش راهها، کاهش ورود ماشینها ،اشتغالزایی، کاهش آلودگی هوا ، کاهش سروصدای ناشی از ورود خودروهای سنگین به شهر ،کاهش زمان سفرها ،ایمن شدن عبور و مرور خودروهای سبک در شهر ،کاهش بار ترافیکی و کاهش سوانح و حوادث جاده ای بود.

,

از استاندار، فرماندار و اعضای شورای شهر دیلم می خواهیم این نیاز ضروری و فراموش شده را به جد پیگیری کرده و در اسرع وقت شاهد بهره برداری از آن باشیم.
 
جاده کمربندی دیلم از کنار نمایندگی ایران خودرو در محور گناوه به دیلم آغاز شده و تا ورودی شهر از سمت جاده خوزستان به دیلم در روبروی دانشگاه آزاد اسلامی دیلم ادامه می یابد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
با گذر از جاده روستایی دیلم به بنه خاطر می توان جاده ای خاکی را مشاهده کرد که سالهاست به حال خود رها شده و پیشرفتی ندارد این جاده، پروژه کمربندی دیلم است.