مشکلات اقتصادی در شرق گلستان باعث بازماندن دانش آموزان از تحصیل می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، چراغعلی در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان کلاله با بیان اینکه مقصر بوجود آمدن برخی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی خودمان هستیم، گفت: چون در مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی دشمنان نظام برنامه ریزی مناسبی نداشته ایم در برخی از حوزه ها با معضلات متعددی روبرو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی افزود: مشکلات اقتصادی در استان گلستان به خصوص خانواده های شرق گلستان باعث بازماندن برخی از دانش آموزان از تحصیل می شود.

,

چراغعلی اذعان داشت: یکی از اشتباهات صورت گرفته در خصوص آسیب های اجتماعی و فرهنگی، پنهان کاری است؛ در صورتی که بیان حقایق باعث تلنگری در جامعه می شود.

,

مدیرکل اموراجتماعی استانداری گلستان گفت: در جهت مرتفع سازی آسیب های اجتماعی باید تمام دستگاه های موجود در استان و شهرستان ها پای کار باشند و با یک برنامه ریزی مدون به بررسی و مرتفع سازی چالش های موجود بپردازند.

,

فرماندار کلاله: در سال گذشته در کاهش خودکشی موفق بودیم

,

نصرت برزگر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید واقعیت ها را به جامعه منتقل کرد، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سال گذشته، میزان خودکشی در شهرستان کلاله کاهش داشت.

,

وی ادامه داد: باید در عرصه های مختلف از تمام اقشار جامعه استفاده شود تا به این وسیله از انزوا و خودکشی مردم جلوگیری شود.

,

فرماندار کلاله تصریح کرد: در این شهرستان با شناسایی برخی از آسیب های اجتماعی و فرهنگی، با تشکیل کارگروه های تخصصی و با کمک روحانیت شهرستان به مقابله با برخی از آسیب ها پرداختیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
مدیرکل اموراجتماعی استانداری گلستان گفت: مشکلات اقتصادی خانواده ها به ویژه شرق گلستان باعث بازماندن برخی از دانش آموزان از تحصیل می شود.