مسابقات اسب‌دوانی زمستانه برای نخستین بار در دیلم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، در راستای اجرای طرح امید اجتماعی و ایجاد شور، نشاط و شادابی در جامعه مسابقات اسب سواری برای نخستین بار  با حضور​ گسترده علاقه‌مندان  در بندر دیلم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بخشدار ​مرکزی دیلم با اشاره به برگزاری کورس سوارکاری زمستانه در این شهر ساحلی اظهار داشت: کورس سوارکاری زمستانه برای نخستین بار با حضور 19 سوارکار در شهرستان دیلم برگزار شد.

,

محمدباقر گله‌گیر حضور پرشور خانواده‌ها را از نکات مثبت کورس سوارکاری زمستانه در این شهر ساحلی دانست و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح امید اجتماعی و ایجاد شور، نشاط و شادی در جامعه این مسابقات با حضور​ گسترده علاقه‌مندان برگزار شد.

,

وی با قدردانی از همکاری معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم و به‌ویژه شورا و دهیاری روستای بنه‌خاطر شهرستان دیلم افزود: این مسابقات با حضور چابک‌سوارانی از شهرستان‌های گناوه، بوشهر، چغادک، استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار شد.

,

گله‌گیر تاکید کرد : ​اقدامات اولیه برای ثبت هیئت و باشگاه اسب‌دوانی در شهر دیلم  توسط اداره مربوطه انجام و با آموزش‌های تخصصی شاهد ارتقا سوارکاران این رشته ورزشی درشهرستان دیلم باشیم​.

,

در این کورس زمستانی در گروه اول محمد انگالی، عبدالله خدری و محمدرضا بایوش  اول تا سوم شدند و  در گروه دوم  ایمان طوفانی از دیلم، محسن صالح‌زاده از چغادک و بنیامین تافته از گناوه عنوان نخست تا سوم را کسب کردند.

,

در گروه سوم  مسابقات اسب دوانی زمستانه در دیلم ایمان طوفانی از دیلم قهرمان شد و محسن صالح زاده  از چغادک و امید شنبه از گناوه عناوین دوم و سوم را بدست آورند.

,

در مسابقات اسب دوانی زمستانه در دیلم  به نفرات اول تا سوم ​لوح سپاس، جام قهرمانی و هدیه نقدی توسط مسولان اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
کورس اسب سواری برای نخستین بار در شهرستان دیلم با حضور ۱۹ اسب‌سوار از استان‌های بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.