کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی از اهداف دانشگاه آزاد است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عصر امروز در حاشیه سی و چهارمین جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد در خصوص افزایش درآمدهای غیر شهریه ای به خبرنگار ابصارخبر گفت: تلاش می کنیم تا با مبنا قرار دادن برنامه ریزی‌های واقع بین و دوراندیش ضمن افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، میزان وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجویی را کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر, ابصارخبر,  ,

وی یکی از اولویت های مهم واحدهای دانشگاهی را حفظ رشته های موجود و توسعه رشته های جدید عنوان کرد و گفت: در این زمینه نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به چارت واحدهای دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: چهارچوبی برای تاپ چارت ها برای کل دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته شده و ما نیز به همان صورت در استان و واحدها اجرا خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه چارت واحدها بر اساس وضعیت آینده و با نگاه به شرایط موجود تنظیم شده است تصریح کرد: ساختار اداری در دراز مدت، قدرت مانور ما را تعیین می کند پس بهتر است درست و دقیق عمل کنیم تا با مشکل مواجه نشویم

,

رسولی در پایان سخنان خود به بحث چابک سازی پرداخت و با بیان اینکه بیش از90 درصد هزینه های دانشگاه شامل حقوق و دستمزد پرسنل می شود گفت: اصل قضیه بحث چابک سازی است به کاهش هزینه ها باز می گردد  که سعی می کنیم با برنامه ریزی های کوتاه مدت هزینه های دانشگاه را کاهش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
رئیس دانشگاه آزاد اردبیل یکی از اولویت های مهم دانشگاه را حفظ رشته‌های موجود و توسعه رشته‌های جدید عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی‌ های واقع بین میزان وابستگی به شهریه دانشجویی را کاهش دهیم.