ارائه مشکلات زلزله‌زدگان به وکلای مردم در خانه ملت برای اتخاذ تصمیمات اثربخش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرهاد تجری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بازی دراز از سفر تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این سفر روز دوشنبه مورخ دوم بهمن ماه جاری انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با اشاره به اینکه مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و به‌همین دلیل نیاز داریم از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کنیم، گفت: سفر نمایندگان مردم در خانه ملت به مناطق زلزله‌زده موجب می‌شود از نزدیک با وضعیت مردم آشنا شوند.

,

 

,

تجری آشنا شدن مسؤولان ارشد کشوری با مشکلات موجود را مقدمه‌ای برای اتخاذ تصمیمات کلان برای رفع آن بیان کرد و متذکر شد: تمام مشکلات را مورد شناسایی قرار داده‌ایم و برای رفع آن از امکانات موجود و فرصت‌های ممکن بهره می‌گیریم.

,

 

,

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگارما در کرمانشاه مبنی بر اینکه آیا این سفر (فراکسیون امید) یک اقدام تبلیغاتی توسط تعدادی از نمایندگان محسوب نمی‌شود؟، گفت: دوفوریت امهال وام‌های زلزله‌زدگان به‌مدت ۲ سال توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که مقدمه آن بیان مشکلات منطقه بود.

,

 

,

وی با تصریح بر اینکه مشکلات موجود را جمع‌بندی کرده‌ایم و به اطلاع مسؤولان ارشد کشوری و وکلای مردم در خانه ملت می‌رسانیم، ادامه داد: امیدواریم این سفر نتایجی به‌دنبال داشته باشد و با همراهی سایر همکاران در خانه ملت بتوانیم تصمیمات مناسبی برای کمک به زلزله‌زدگان اتخاذ کنیم.

,

انتهای پیام/

]
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا سفر فراکسیون امید به مناطق‌زلزله‌زده اقدامی تبلیغاتی محسوب نمی‌شود؟، گفت: امیدواریم این سفر نتایجی به‌دنبال داشته باشد.