کمک ۱۱ میلیارد ریالی مردم میاندوآب به مناطق زلزله زده غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، یعقوب اسماعیلیان در گزارش ۱۰ ماهه عملکرد این اداره امروز در شورای اداری  شهرستان میاندوآب با اشاره به اقدامات و برنامه های انجام گرفته این جمعیت، اظهار کرد: جمعیت داوطلبان هلال احمر شهرستان میاندوآب در ۱۰ ماهه گذشته، ماموریت های خود را به نحو احسن انجام داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب افزود: برگزاری و حضور در مانورهای زلزله و پدافند غیرعامل با همکاری  نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شرکت نفت، پوشش امدادی مراسمات در مناسبت های مختلف از جمله مواردی است که هلال احمر در صحنه حضور داشته است.

,

وی به ارائه خدمات درمانی رایگان در مناسبت های مختلف در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب اشاره کرد و گفت: اندازه گیری فشار و قندخون و آموزش همگانی در ماه محرم و رمضان نیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

,

اسماعیلیان به حضور اعضای جمعیت هلال احمر میاندوآب در آموزش های تخصصی مختلف در این شهرستان و سایر شهرها اشاره و تصریح کرد: آموزش های تخصص پیش بیمارستانی، سیلاب، واکنش سریع، نجات در ارتفاع و جاده و حوادث ترافیکی و آتش نشانی از جمله این آموزش ها بوده اند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب به انجام ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات جاده ای توسط اعضای این جمعیت اشاره و اظهار کرد: هم چنین در این مدت، ۳ مورد عملیات امداد و نجات و حوادث سیل و آبگرفتگی توسط اعضای داوطلب جمعیت انجام شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به ارسال کمک های مردمی از میاندوآب به مناطق زلزله زده غرب کشور، گفت: از  ساعات اولیه حادثه تیم های آوار برداری و امدادی از شهرستان میاندوآب به مناطق زلزله زده اعزام و به هموطنان زلزله زده خدمات لازم را ارائه دادند.

,

اسماعیلیان با تقدیر از نوعدوستی مردم میاندوآب در کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده، افزود: مردم شهرستان میاندوآب در مجموع ۱۱ میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام مختلف خوراکی و پوشاک به مردم این مناطق اهدا کردند که در شش مرحله و در قالب ۲۰ دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب تصریح کرد: هم چنین ۵۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی از طریق صندوق های هلال احمر جمع آوری شده بود که به حساب کشوری جمعیت هلال احمر واریز شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر میاندوآب گفت: مردم شهرستان میاندوآب در مجموع 11 میلیارد ریال کمک های غیرنقدی شامل اقلام مختلف خوراکی و پوشاک به مردم این مناطق اهدا کردند که در شش مرحله و در قالب 20 دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده ارسال شد.