اشتغال 94 نفر از مددجویان کمیته امداد در گلوگاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گلوگاه ما، درباره اجرای طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان طی 9 ماهه امسال، اظهار کرد: یک میلیارد و 721 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد طرح‌های اشتغال 94 نفر از مددجویان کمیته امداد گلوگاه در 9 ماه امسال پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلوگاه ما,

وی گفت: حدود 20 درصد طرح‌ها برای زنان سرپرست خانوار و 80 درصد نیز برای مردان سرپرست خانوار در بخش‌های دامداری، خدماتی، صنعتی و کشاورزی اجرا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه افزود: از مجموع وام‌های پرداختی یک میلیارد و 410 میلیون تومان آن از اعتبارات بانکی و 311 میلیون و 100 تومان هزار تومان نیز از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در مددجویان گفت: 340 نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای سه بخش حرفه آموزی برای مددجویان جدید‌الورود و توان‌افزایی برای توسعه طرح‌های اجرا شده و پایداری مشاغل در جهت پایدار ماندن طرح‌های اجرا شده در شهرستان، بهره‌مند شدند.

یعقوبی بیان کرد: در سال 96 تعداد 14 نفر از دانش‌آموزان بین سن 18 تا 15 در جهت کسب مهارت فنی و حرفه‌ای به مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان معرفی شدند.

وی درباره ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: این آموزش‌ها در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، پرورش گیاهان دارویی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدماتی به مددجویان ارائه شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه گفت: یک میلیارد و 721 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد طرح‌های اشتغال 94 نفر از مددجویان کمیته امداد گلوگاه در 9 ماه امسال پرداخت شد.