دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل با 10 فقره سرقت در قوچان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل قوچان خبر، رضا قدمگاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات این ماجرا گفت: پس از کسب اطلاع از سرقت های سریالی از منازل در منطقه شهرکهنه قوچان، موضوع در دستور کار افسران این فرماندهی قرار گرفت و با بررسی دقیق و کارشناسی از منازل سرقت شده توسط تیم مشترک آگاهی و پاسگاه منطقه، ماموران به فردی سابقه دار به نام سعید مظنون شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر,

 

,

وی ادامه داد: پس از جلب و بازجویی از متهم 21 ساله، وی منکر هرگونه سرقتی شد؛ اما زمانی که در برابر ادله و مستندات قانونی و کشف شده قرار گرفت به سرقت از 10 منزل در منطقه شهرکهنه با همدستی فردی به نام اسد اعتراف کرد.

,

 

,

قدمگاهی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم دوم، ماموران آگاهی در اقدامی غافلگیرانه این سارق را نیز دستگیر کردند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه در مخفیگاه وی کشف و ضبط شد.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی قوچان در پایان گفت: متهمان 21 و 40 ساله این پرونده پس از انجام مراحل اداری و بازجویی و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
فرمانده نیروی انتظامی قوچان گفت: سارق 21 ساله ای که با کمک همدستش اقدام به سرقت از 10 منزل در این شهرستان کرده بود، دستگیر شد.