تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه لازمه سعادت جامعه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رؤسای پاسگاه‌های انتظامی، مدیران بخش‌های راهنمایی و رانندگی و پلیس راه آهن با اشاره به مسئله بصیرت افزایی، اظهار داشت: انسان ها همیشه برای رشد خود باید تلاش کنند تا کامل شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: هر فردی باید به سوی خدا حرکت کند و اعمال نیکو انجام دهد تا در پرونده اعمال او حسنات ثبت و ضبط شود.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید پیرو ولایت وقرآن باشیم، گفت: باید در مسیر قرآن حرکت کرد تا بصیرت به دست بیاوریم.

,

وی افزود: باید در مجالس مذهبی و ذکر و دعا شرکت کنیم و از آنها دور نشویم تا دچار گمراهی نشویم چرا که نفس به مبارزه با انسان می پردازد که باید مراقب باشیم.

,

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه نفس انسان را به کارهای خلاف امر می‌کند، بیان داشت: اگر مقداری نفس را رها کنید؛ انسان را به هلاکت می‌رساند بنابراین همواره باید به تزکیه نفس توجه داشته باشیم.

,

وی ابراز داشت: افراد در هر پست و منصبی قرار دارند، نباید از برکات و درس‌های اهل بیت(ع) فاصله بگیرند و در عبادات، برنامه وخدمت به این امر توجه داشته باشند.

,

این استاد حوزه با اشاره به اینکه باید دنبالرو رهبری باشیم ، عنوان داشت: باید نسبت به مسائل دینی آگاهی بیشتری کسب کنیم و دست از ولایت برنداریم.

,

وی خاطرنشان کرد: در روز قیامت به اعمال خوب و یا بد انسان رسیدگی می شود ، چه خوب است که اعمال خوب ما بیشتر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید نسبت به مسائل دینی آگاهی بیشتری کسب کنیم، گفت: تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه لازمه سعادت جامعه است.